جشنواره شعر انتظار استان مرکزی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد
کد خبر: 3710741
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

جشنواره شعر انتظار استان مرکزی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

گروه فرهنگی- یازدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی، با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر به میزبانی شهرستان زرندیه به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی، عصر روز دوشنبه، دهم اردیبهشت‌ماه، با حضور محسن شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالجبار کاکایی شاعر برجسته کشوری و جمعی از مسئولان شهرستان و اصحاب فرهنگ و ادب، در سالن فرمانداری زرندیه برگزار شد.
احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در این مراسم گفت: دبیرخانه این جشنواره از اوایل اسفندماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد که پس از اعلام فراخوان بیش از یکصد اثر از شاعران استان مرکزی و هشت استان دیگر وصول شد.
وی ادامه داد: آثار واصله پس از جمع بندی و بررسی اولیه تحویل هیات داوران جشنواره متشکل از آقایان دکتر عباسعلی وفایی، دکتر رحیم طاهر و دکتر سید مهدی طباطبایی شد که ۳ نفر را بعنوان نفرات اول تا سوم و هفت نفر دیگر را بعنوان نفرات برگزیده انتخاب کردند که در مراسم اختتامیه به قرائت اشعار خود پرداخته و در پایان با اهداء لوح، تندیس و جایزه نقدی از آنها تقدیر بعمل می‌آید.
به گزارش ایکنا؛ نفرات برتر یازدهمین جشنواره شعر انتظار بدین شرح است؛ رضا نیکوکار از رشت نفر اول، ابراهیم زمانی از قم نفر دوم و طاهره ویسه از ساوه نفر سوم، همچنین سمیرا یکه تاز از زرندیه، منصور قاسمی از ساوه، علی اصغر شیری از قم، احسان بیات از دلیجان، غزال مرادی از ساوه، محمد زارعی از دلیجان، منصور کیانی از زرندیه به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

یادآور می‌شود، مولودی خوانی، پخش نماهنگ، سخنرانی امام جمعه و شعر خوانی استاد کاکایی از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه بود.


انتهای پیام

captcha