تعامل با متولیان و موقوفات غیرمتصرفی موجب حل مشکلات مردم و موقوفات می‌شود
کد خبر: 3710911
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

تعامل با متولیان و موقوفات غیرمتصرفی موجب حل مشکلات مردم و موقوفات می‌شود

تعامل با متولیان و موقوفات غیرمتصرفی موجب حل مشکلات مردم و موقوفات می‌شود گروه اجتماعی- رئیس اداره تحقیق و شعبه حقوقی اوقاف و امور خیریه کردستان از برگزاری جلسات هم اندیشی و تخصصی وقف با متولیان خبر داد و گفت: تعامل با متولیان و موقوفات غیرمتصرفی موجب حل مشکلات مردم و موقوفات می‌شود.

خالد زارعی، رئیس اداره تحقیق و شعبه حقوقی اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری جلسات تخصصی وقف با متولیان خبر داد واظهار کرد: اولین جلسه هم اندیشی با متولیان در سالجاری با حضور بهروز معتمد وزیری وکیل متولی موقوفه ماهرخسار خانم سنندج و با حضور رئیس اداره حقوقی ثبتی،مسئول حراست،مسئول بازرسی ، معاون بهره وری و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه برگزار شد.
وی افزود: در راستای رفع مشکلات موقوفات غیر متصرفی و تعامل با متولیان جلسه موقوفه غیر متصرفی ماهرخسار معتمدوزیری با معاونان و مسئولان حراست، بازرسی و رئیس اداره شهرستان قروه برگزار شد.
رئیس اداره تحقیق و شعبه حقوقی اوقاف و امور خیریه کردستان بیان کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات با شهرداری ،مسائل حقوقی و رقبات موجود در شهرستان قروه مورد بحث و گفتگئ قرار گرفت.
بهروز معتمد وزیری وکیل متولی ماهرخسار با اشاره به اهمیت احیای موقوفه عنوان کرد: رسیدگی به مسائل موقوفات غیر متصرفی با همکاری اوقاف و امور خیریه و سایر نهادها موجب تاثیر گذاری هرچه بیشتر این موقوفه در محرومیت زدایی در استان شد.
وی با اشاره به همکاری و تعامل بسیار ارزشمند اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان در اداره موقوفه یادآور شد: نیت موقوفه بزرگ ماهرخسار خانم خیرات و مبرات می باشد و امیدواریم با تعامل هرچه بیشتر سایر نهادها شرایط لازم برای احیاء و افزایش بهره‌وری موقوفه فراهم شود.
انتهای پیام

captcha