روایات اقتصادی درباره حکومت حضرت مهدی(عج) بررسی می‌شود
کد خبر: 3711045
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
در رادیو اقتصاد؛

روایات اقتصادی درباره حکومت حضرت مهدی(عج) بررسی می‌شود

گروه اقتصاد ــ رادیو اقتصاد، فردا، چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه، در ویژه برنامه «صبح صادق» با جشن نیمه شعبان و همچنین برنامه‌های اقتصادی حکومت حضرت مهدی(عج) همراه شنوندگان خواهد شد.

برنامه‌های اقتصادی حکومت حضرت مهدی(عج) بررسی می‌شود

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سجادی امین، مدرس حوزه و دانشگاه در برنامه فردا در خصوص اقدامات و برنامه‌های اقتصادی حکومت حضرت مهدی(عج)، بیان روایات و احادیث مربوطه و ... مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند.

ویژگی‌های جامعه منتظر واقعی و شرایط آن و تشکیل حکومت عدل جهانی و ... از دیگر مباحثی هستند که در برنامه فردا مطرح خواهند شد.

یادآور می‌شود ویژه برنامه «صبح صادق» کاری از گروه کشاورزی رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی نازنین کتابچی، فردا چهارشنبه ساعت 6:30 از رادیو اقتصاد پخش خواهد شد.

تاثیر فناوری اطلاعات بر بانکداری
رادیو اقتصاد، همچنین فردا چهارشنبه ۱2 اردیبهشت ماه، در برنامه «اقتصاد مجازی» به مقوله تاثیر فناوری اطلاعات بر بانکداری می‌پردازد.
براساس این گزارش، بانکداری الکترونیک، مزایا و معایب خدمات بانکداری الکترونیک، کیف پول آفلاین و ... از جمله موضوعاتی هستند که در این برنامه با حضور کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

یادآور می‌شود برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی حمیده سلطانی، روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۴:۰۵ به مدت ۵۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
انتهای پیام

captcha