ارائه ترجمه خواندنی قرآن با ویرایشی نو در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3711161
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

ارائه ترجمه خواندنی قرآن با ویرایشی نو در نمایشگاه قرآن

گروه ادب ــ ترجمه خواندنی قرآن با ویرایشی نو در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در سال جاری ارائه می‌شود.

ارائه ترجمه خواندنی قرآن با ویرایشی نو در نمایشگاه قرآن
حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی، مترجم قرآن در گفت‌وگو با ایکنا درباره ترجمه خواندنی قرآن کریم گفت: این ترجمه که در سال گذشته برای نخستین بار در نمایشگاه قرآن ارائه شد، تاکنون مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است؛ به همین دلیل پس از بازخوانی و بازخوردگیری از مخاطبان و صاحب‌نظران، همانطور که قبلاً هم وعده داده بودیم، ویرایش دوم ترجمه را به دست قرآن‌دوستان خواهیم رساند.
وی با بیان اینکه در سال‌های آینده نیز امکان ویرایش‌های دیگری از این قرآن وجود دارد، افزود: تغییرات ترجمه بیشتر رنگ و بوی «به‌روز رسانی» و «اصلاحی» دارد و مقدار آن خیلی زیاد نیست و اگر کسی مایل به تهیه چاپ جدید باشد، با کمترین هزینه و بیشترین همراهی، در دسترس مخاطبان قرار می‌دهیم.
حجت الاسلام ملکی ادامه داد: ترجمه ویرایش شده این قرآن با طرح جدید و 8 رنگ متنوع جلد و با هدیه پشت جلد 63 هزار تومان ارائه می‌شود و به مناسبت نیمه شعبان نیز این ترجمه با تخفیف ویژه 44 هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
این مترجم قرآن در ادامه عنوان کرد: احتمالاً این ترجمه ویرایش شده قبل از پایان سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برسد که در این صورت در غرفه پاتوق کتاب ارائه خواهد شد.
انتهای پیام

captcha