درگیری مسلحانه میان طرفداران جریان‌های انتخاباتی لبنان
کد خبر: 3711282
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
اسکای نیوز مدعی شد؛

درگیری مسلحانه میان طرفداران جریان‌های انتخاباتی لبنان

گروه بین‌الملل ـ شبکه خبری اسکای نیوز امارات از درگیری مسلحانه میان طرفداران جریان «المستقبل» و طرفداران انجمن پروژه‌های خیریه اسلامی معروف به «أحباش» در جریان تبلیغات انتخاباتی این کشور خبر داد.

درگیری مسلحانه میان طرفداران جریان‌های انتخاباتی لبنان

به گزارش ایکنا، پایگاه خبری اسکای نیوز اعلام کرد: در حالی که تنها دو روز به انتخابات پارلمانی لبنان باقی مانده است، شهر بیروت، پایتخت لبنان، عصر دیروز(13 اردیبهشت‌ماه) شاهد درگیری میان طرفداران جریان المستقبل به رهبری «سعد حریری»، نخست‌وزیر کنونی لبنان و طرفدران انجمن «أحباش» بود.

بنابر اعلام این پایگاه اماراتی، عدنان طرابلسی، کاندیدای انجمن احباش است که در فهرست حزب‌الله و جنبش أمل لبنان قرار دارد.

این درگیری ابتدا در منطقه «جاده جدید» بیروت رخ داد و سپس به مناطق مختلف این شهر کشیده شد، به طوری که در نهایت منجر به دخالت ارتش لبنان برای کنترل اوضاع شد.

یادآوری می‌شود، انتخابات پارلمانی لبنان روز یکشنبه، 16 اردیبهشت‌ماه در سراسر این کشور برگزار می‌شود، این در حالی است که پارلمان از مهمترین نهادهای لبنان محسوب می‌شود و در تعیین رئیس جمهوری و نخست‌وزیر این کشور نقش فراوانی ایفا می‌کند و همین مسئله بر حساسیت این انتخابات افزوده است.

انتهای پیام

captcha