ورود نسل سوم و چهارم فلسطینیان، خون تازه‌ای در رگ‌های مبارزه ضدصهیونیستی وارد کرده است
کد خبر: 3711520
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
شریف در اولین نشست برنامه‌ریزی روز جهانی قدس سال ۱۳۹۷:

ورود نسل سوم و چهارم فلسطینیان، خون تازه‌ای در رگ‌های مبارزه ضدصهیونیستی وارد کرده است

گروه سیاسی ــ رئیس ستاد انتفاضه و قدس با تأکید بر این‌که با ورود نسل سوم و چهارم فلسطینیان به میدان مبارزه، خون تازه‌ای در رگ‌های مبارزه ضدصهیونیستی جریان یافته است، گفت: اراده امت اسلام اجرای توطئه آمریکایی - صهیونیستی انتقال سفارت امریکا به بیت‌المقدس را با هزینه‌های سنگینی روبرو خواهد ساخت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سپاه نیوز، اولین نشست برنامه‌ریزی روز جهانی قدس سال ۱۳۹۷ ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، امروز، 15 اردیبهشت، به منظور اعلام راهبردهای کلی، رویکردها و اقدامات این شورا در بخش‌های مختلف تبیین و گفتمان سازی و تعیین شعار محوری با حضور مسئولین، مدیران و نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مردمی و نیز فعالان حوزه فلسطین در سالن اجتماعات شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد. 

رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در این نشست از «روز جهانی قدس» به‌عنوان نماد تحقق یکی از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و دومین حضور انبوه و میدانی ملت ایران در جغرافیای کشور یاد کرد و گفت: حضور مردم در این راهپیمایی پرشور تاثیرات شگرف و قابل ملاحظه‌ای را در زنده نگه داشتن موضوع فلسطین و کمک به تحقق آزادی بیت‌المقدس به‌دنبال داشته است.

وی افزود: روز جهانی قدس به‌عنوان میراث راهبردی و بی‌بدیل بنیان‌گذار انقلاب اسلامی که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز بوده است ، در شرایطی‌که امپراطور رسانه‌ای نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل سعی در به انحراف کشیدن افکار عمومی دنیا دارد، توانسته نقش مهمی را در جلوگیری از به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و شنیده شدن پژواک مظلومیت این مردم تحت ستم داشته باشد.

شریف روز قدس را فرصتی مغتنم برای بازخوانی پرونده اشغال‌گری و ددمنشی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و محور وحدت و همگرایی امت اسلامی توصیف و تصریح کرد: شرایط حساس و مهمی در منطقه به‌ویژه در موضوع فلسطین در حال رقم خوردن است؛ از طرفی توطئه‌ای از سوی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با طرح انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس دنبال می‌شود و از سوی دیگر پیروزی‌های جبهه مقاومت و پایان شجره ملعونه داعش، حامیان تروریست‌ها را به استیصال کشانده و رژیم صهیونیستی را در بدترین شرایط دفاعی و روحی روانی قرار داده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با تأکید بر این‌که امسال شاهد خیزش عظیم فلسطینی‌ها برابر اشغال‌گران هستیم، گفت: با ورود نسل سوم و چهارم فلسطینیان به میدان مبارزه و از جان‌گذشتگی و نثار بیش از ۵۰ شهید و هزاران زخمی در این مدت، خون تازه‌ای در رگ‌های مبارزه ضدصهیونیستی جریان یافته که به یاری خداوند متعال ثمربخش خواهد بود و اراده امت اسلام اجرای توطئه آمریکایی - صهیونیستی انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس را با هزینه‌ای سنگین روبرو خواهد ساخت.

وی اضافه کرد: امروز موضوع راهپیمایی‌های «بازگشت» به‌عنوان راهبرد جدیدی که در فلسطین شکل گرفته است تحولی جدی را رقم زده و با میدان آمدن خیل عظیم مردم، «نفی اسرائیل» بیش از پیش در اراده فلسطینی‌ها دنبال می‌شود.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس در پایان با تاکید بر به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها با برقراری تعاملات و هم‌افزایی هر چه بیشتر اشخاص، نهادها و سازمان‌ها و فعالان حوزه فلسطین به‌منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1397، اظهارکرد: به فضل الهی روز قدس امسال نیز همانند سا‌ل‌های گذشته شاهد اتحاد، انسجام و همدلی امت اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با اشغال‌گری خواهیم بود.

همچنین در این نشست آیت‌الله عباسعلی اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، و حسین رویوران، کارشناس و صاحب‌نظر در امور منطقه و فلسطین، به تشریح آخرین وضعیت فضای حاکم بر موضوع فلسطین پرداختند.

در ادامه نمایندگان سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات مردم نهاد و فعالان حوزه فلسطین به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن روز جهانی قدس سال ۹۷ پرداختند.

انتهای پیام

captcha