جشنواره قرآنی «یادواره شهدای مدافع حرم» مددجویان كمیته امداد فارس پایان یافت
کد خبر: 3711638
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

جشنواره قرآنی «یادواره شهدای مدافع حرم» مددجویان كمیته امداد فارس پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله استانی جشنواره قرآنی «یادواره شهدای مدافع حرم» ویژه مددجویان و کارکنان کمیته امداد فارس با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، محمد بذرافشان، مدیركل این سازمان از برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی «یادواره شهدای مدافع حرم» ویژه مددجویان و کارکنان کمیته امداد فارس خبر داد.
وی با بیان اینكه این جشنواره با حضور 354 نفر از کارکنان و مددجویان قرآن‌آموز کمیته امداد فارس در شیراز برگزار شد، افزود: مددجویان قرآن‌آموز و کارکنان کمیته امداد فارس از همه شهرستان‌های استان در این جشنواره شرکت کردند.
مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: مرحله شهرستانی این مسابقات بهمن‌ماه سال گذشته با شرکت بیش از دو هزار مددجو از شهرستان‌های فارس برگزار شد که 354 نفر از شرکت کنندگان به مرحله استانی راه یافتند.
بذرافشان اظهار كرد: بانوان در رشته‌های حفظ و ترتیل و آقایان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی بیان کرد: این جشنواره قرآنی با شرکت مددجویان، کارکنان و خانواده‌های آنان در سه رده سنی ۶ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و از ۱۸ سال به بالا در این جشنواره شرکت کردند.
بذرافشان یادآور شد: برگزیدگان این جشنواره به مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند که این مسابقات شهریورماه امسال جاری در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.
انتهای پيام

captcha