نیاز استان به حضور و استقرار 380 مبلغ روحانی برای اجرای برنامه‌های ماه رمضان
کد خبر: 3711804
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
حجت‌الاسلام رستمی خبر داد:

نیاز استان به حضور و استقرار 380 مبلغ روحانی برای اجرای برنامه‌های ماه رمضان

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام از نیاز این استان به حضور و استقرار 380 مبلغ روحانی برای اجرای برنامه‌های تبلیغی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین حشمت‌الله رستمی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: نیاز استان به 380 مبلغ روحانی برای فعالیت در ماه مبارک رمضان در حالی است که در حال حاضر تنها 200 روحانی در سطح استان مستقر هستند و اعزام مبلغان دینی در مناسبت‌های مختلف یکی از برنامه‌های ماست که در دستور کار قرار دارد .
وی با بیان به اینکه با توجه به نیاز استان، اعزام 180 مبلغ روحانی به این استان از حوزه علمیه قم درخواست شده است، افزود: اعزام این مبلغان از ابتدای ماه رمضان امسال با همکاری حوزه علمیه استان قم انجام خواهد شد .
رستمی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و غبارروبی مساجد، اضافه کرد: دهه آخر ماه شعبان آیین غبارروبی مساجد آغاز و به همه هیات‌های امنا مساجد برگزاری این برنامه اعلام شده است .
یادآور می‌شود این مراسم به صورت ویژه در یکی از مساجد شهر ایلام با حضور مسئولان استان برگزار و مساجد برای پذیرایی از میهمانان ضیافت الهی آماده خواهند شد.
انتهای پیام
captcha