خوشبختی و پویایی جامعه، حضور فعال آموزش و پرورش را می طلبد
کد خبر: 3711959
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

خوشبختی و پویایی جامعه، حضور فعال آموزش و پرورش را می طلبد

گروه اجتماعی - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت : خوشبختی و پویایی جامعه، لازمه حضور فعال نهاد آموزش و پرورش در جامعه است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، غلامرضا سلیمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای معلمان در جهت رشد و توسعه علمی منطقه گفت: در سایه ایثار و تلاشهای علمی معلمان امروزه در منطقه آزاد ماکو پیشرفت چشمگیری را شاهد هستیم.

وی از راه اندازی اندیشگاه توسعه در منطقه آزاد ماکو خبر داد و افزود: در این اندیشگاه آموزشهای لازم برای رشد صنعت و تولید به متقاضیان و دانش آموخته گان ارائه خواهد شد.

سلیمانی خوشبختی و پویایی جامعه را لازمه حضور فعال نهاد آموزش و پرورش در جامعه دانست و تصریح کرد: نباید معلمان و دبیران در زمینه معیشت و نیاز زندگی کم و کاستی داشته باشند و دولت باید توجه جدی بر این بحث داشاه باشد و این عمل را در راس امور قرار بگیرد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اعلام اینکه سمت و سوی آموزش و پرورش در مناطق مختلف باید عوض شده و همسو با نیاز مناطق صورت گیرد خاطر نشان کرد: اولویتهای سازمان منطقه آزاد ماکو رسیدگی به وضعیت معلمان بوده و مهارت در آموزش و پرورش منطقه در راس برنامه های آموزشی این منطقه قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است سی و چهارمین یادواره نکوداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری رحمه الله علیه با تجلیل از 50 نفر معلم نمونه ماکو به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

captcha