برنامه کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن در هفته جاری
کد خبر: 3712004
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

برنامه کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن در هفته جاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شورای عالی قرآن در این هفته سه کرسی تلاوت قرآن کریم را با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی برنامه‌ریزی کرده است.

برنامه کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن در هفته جاری

به گزارش ایکنا به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، کرسی‌های تلاوت قرآن کریم طی هفته جاری با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، امروز دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه، «حمیدرضا احمدی‌وفا» قاری بین‌المللی کشور در دویست و هشتاد و پنجمین کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س) به تلاوت آیات 1 تا آخر از سوره مبارکه نوح خواهد پرداخت.
همچنین در نود و نهمین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب، روز پنجشنبه 20 اردیبهشت‌ماه و در مسجد جامع لویزان، نیز «محمدحسین سبزعلی» از دیگر قاریان بین‌المللی کشورمان آیات 1 تا آخر از سوره مبارکه معارج را تلاوت می‌کند.
براساس این گزارش روز گذشته یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه نیز، «مسعود موحدی‌راد» قاری ممتاز کشور در بیستمین کرسی تلاوت موعد ظهر که با همکاری خبرگزاری تسنیم در سالن اجتماعات باشگاه خبرنگاران پویا برگزار شد، به تلاوت آیات 1 تا 37 سوره مبارکه طه پرداخت.
یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر به صورت هفتگی روزهای دوشنبه در حسینیه الزهرا(س) مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان، جمعه‌ صبح‌ها در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و یک هفته در میان روزهای یکشنبه در محل خبرگزاری تسنیم و همچنین به صورت ماهانه در مراکز استان‌های کشور کرسی‌های تلاوت اذانگاهی برگزار می‌نماید. همه کرسی‌های اذانگاهی به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام

captcha