‌دانش‌آموز می‌توانند خادم رسانه‌ای بقاع متبركه باشند
کد خبر: 3712162
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

‌دانش‌آموز می‌توانند خادم رسانه‌ای بقاع متبركه باشند

گروه فرهنگی- مدیركل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: هر دانش‌آموز در هر فعالیتی كه تبحر و یا هنر دارد می‌تواند در قالب خادم افتخاری رسانه‌ای بقاع متبرکه در هر بقعه‌ای که خود آن دانش‌آموز تمایل به حضور در آن دارد به فعالیت بپردازد.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیركل اوقاف و امورخیریه گیلان امروز در دیدار با مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان گیلان، اظهار کرد: علی رغم تذكرات جدی مقام معظم رهبری و تلاش‌هایی كه صورت گرفته، بسته آموزشی ۲۰۳۰ همچنان بطور مخفی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

‌دانش‌آموز می‌توانند خادم رسانه‌ای بقاع متبركه باشند

وی افزود: هنوز در بعضی از موضوعات آموزشی نگرانی‌هایی وجود دارد و این دغدغه مقام معظم رهبری نیز می‌باشد و امیدواریم با فعالیت‌های مناسب دینی و فرهنگی و مقابله با اینگونه تهاجمات فرهنگی و مذهبی بی وقفه دشمن، این مهم جدی گرفته شود.

مدیركل اوقاف و امورخیریه گیلان تصریح کرد: در بقاع متبرکه ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای فعالیت‌های دانش‌آموزی وجود دارد و این اماکن مقدس سنگرهای نبرد با تهاجم فرهنگی دشمن است كه دانش‌آموزان با حضور در آن به مثابه سربازان این جبهه هستند.

حجت‌الاسلام علیزاده گفت: هر دانش‌آموز در هر فعالیتی كه تبحر و یا هنر دارد می‌تواند در قالب خادم افتخاری رسانه‌ای بقاع متبرکه در هر بقعه‌ای که خود آن دانش‌آموز تمایل به حضور در آن دارد به فعالیت بپردازد.

انتهای خبر

captcha