ماما؛ راوی عشق و خالق لحظه‌های حیات انسانی‌
کد خبر: 3712246
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

ماما؛ راوی عشق و خالق لحظه‌های حیات انسانی‌

گروه اجتماعی- ۱۵ اردیبهشـت، مقارن با پنجم ماه می میلادی از طرف سازمـان بهداشت جهانی و کنفدراسیون بین‌المللی مامایی به نام روز جهانی ماما نام‌گذاری شده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، یکی‌از روزهای ارد‌یبهشت به نام روز ماما ثبت شده است، روزی به نام مهربان‌ترین انسان‌های که راوی عشقند و خالق لحظه‌های حیات انسانی.
اردیبهشت ماه مهربانی و رویش عشق ورزی زمین است. اردیبهشت و روزهایش یادآور بهشت است، بهشتی که هدیه خداوند به انسان است.
ماماها شاهد اولین خنده‌ها و اولین گریه‌هایی هستند که با به دنیا آمدن کودک به جهان هستی عشق می‌آفرینند و مهربانی منتشر می‌کنند. شاید بتوان گفت لطیف‌ترین موجودات خداوند ماماها هستند به‌واسطه شغلی که انتخاب کرده و یا شاید انتخاب شده‌اند. آنان نیز برگزیدگانی هستند که در پیشگاه قادر بی‌همتا جایگاهی عظیم و بزرگ دارند. پس بسیار باید مواظب این جایگاه رفیع انسانی باشند و این جایگاه نشانی از فرشتگانی دارد که مقرب درگاه احدیت هستند.
کودک با اولین گریه‌ها و لبخندهایش میهمان دستان مهربان فرشتگانی به نام ماما می‌شود و او نیز با دستان سخاوتمندش آن هدیه خدایی را تقدیم به پدر و مادرش می‌کند.پس نمی‌توان نقش بی‌بدیل مادرانه ماما را در این چرخه پر راز و رمز زندگی نادیده گرفت.
چه‌قدر خداوند این فرشتگان الهی را دوست دارد که یکی از بهترین روزهای سال را به نام او مقدر کرده است چراکه خالق اردیبهشت روزی اردیبهشتی را به نام بهترین مخلوقش هدیه کرده است.

یادداشت: عبدالرضا شهبازی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحیمی
|
Germany
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۱
0
0
خیلی فشنگ یود حیلی ممنونم از طرف جامعه مامایی از قلم زیباتون.
captcha