جهاددانشگاهی معین اقتصادی شهر کرمان شد
کد خبر: 3712319
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

جهاددانشگاهی معین اقتصادی شهر کرمان شد

جهاد دانشگاهی واحد کرمان با انعقاد تفاهمنامه بین این نهاد با استانداری کرمان، معین اقتصادی شهر کرمان شد.

 

کرمان

 

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: رضا کامیاب مقدس رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان پس از انعقاد تفاهمنامه جهاددانشگاهی و استانداری کرمان در رابطه با پذیرش معین اقتصادی شهر کرمان در حاشیه آیین تکریم معلمان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان سرباز در عرصه اقتصادی ایفای نقش کنیم.

وی بیان کرد: استان کرمان از ظرفیت‌های بسیار بزرگ و بالایی برخوردار است، در تمام اسناد بالادستی در رابطه با شهر کرمان که به عنوان معین اقتصادی امروز مسؤولیت آن را پذیرفتیم، از کرمان به عنوان مرکز جنوب شرق و پشتیبان کننده سواحل مکران نام برده شده است.

کامیاب مقدس افزود: شهر کرمان به عنوان کانونی باید در زمینه خدمات آموزشی، فناوری نوین، پزشکی، توریسم، اکوتوریسم و توریسم درمانی ایفای نقش کند و گام‌های موثر و بلندی را برداریم.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان ادامه داد: هیچ برنامه اقتصادی و توسعه‌گرایی در یک زمینه و بافت‌های توسعه نیافته نیروی انسانی امکان موفقیت ندارد و مهم است که جوامع محلی را توانمند کنیم.

کامیاب مقدس عنوان کرد: در محلات مختلف شهر کرمان با هدایت حوزه اجتماعی استانداری کرمان، در 10 محله از شهر کرمان با مجری‌گری جهاد دانشگاهی دفاتر تسهیل‌گری راه‌اندازی شده و امیدواریم در توانمندسازی محلات موثر باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان اظهار کرد: از سویی شهر کرمان از نخبگان و فرهیختگانی برخوردار است که می‌خواهیم مشارکت حداکثری آنها را داشته باشیم.

وی افزود: اطمینان دارم با ظرفیت‌های بالای کرمان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، این شهر در عرصه اقتصاد کشور می‌درخشد و به جایگاه والای خود در مسیر اقتصادی می‌رسد.

کامیاب مقدس گفت: جهاد دانشگاهی تدوین کننده اکثر اسناد مهم و توسعه‌گرای استان از جمله سند آمایش، توسعه فرهنگی، و ... است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با این پشتوانه فکری بتوانیم این کار را هدایت کنیم و قطعا معلمان و آموزش و پرورش با توجه به مزیت استان در زمینه آموزشی برای ما از بالاترین اولویت برخوردار هستند.

به گزارش ایسنا، این تفاهمنامه با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان و دکتر رضا کامیاب مقدس رییس جهاد دانشگاهی واحد کرمان به امضای طرفین رسید.

captcha