تربیت 15 حافظ کل در جامعة القرآن خردسالان اراک
کد خبر: 3712723
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

تربیت 15 حافظ کل در جامعة القرآن خردسالان اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر جامعة‌القرآن خردسالان اراک گفت: در طی چند سال فعالیت جامعةالقرآن خوشبختانه تربیت 15 حافظ کل نشان می‌دهد عملکرد مربیان و قرآن‌آموزان خروجی مناسبی داشته و زحمات ما به ثمر نشسته است.

تربیت 15 حافظ کل در جامعة القرآن خردسالان اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، لیلا بیرامی، مدیر جامعةالقرآن خردسالان اراک در بازدید ایکنا از این مرکز قرآنی گفت: جامعة‌القرآن زیر نظر آقای طباطبایی از بهمن سال 82 در اراک آغاز بکار کرد، این مرکز قرآنی توانسته با بکارگیری مربیان در زمینه حفظ، اشاره، حفظ موضوعی، بیان آیات و احادیث کاربردی، روخوانی و روانخوانی، تجوید برای سنین خردسال و کلاس‌های حفظ برای افراد بالای ده جزء و... دوره برگزار کند.
بیرامی با اشاره به هدف تأسیس جامعةالقرآن در اراک گفت: در سال‌های 80 رویکرد و موضعی برای خردسالان در حوزه حفظ وجود نداشت در آن زمان بنده در پایگاه‌های بسیج به عنوان مربی قرآن فعالیت داشتم و به موجب این شرایط، این مرکز قرآنی با مدیریت خانم شعبانی دایر شد.
وی ادامه داد: درطی چند سال فعالیت جامعةالقرآن خوشبختانه تربیت 15 حافظ کل نشان می‌دهد عملکرد مربیان و قرآن‌آموزان خروجی مناسبی داشته و زحمات ما به ثمر نشسته است.
مدیر جامعةالقرآن خردسالان اراک گفت: در حال حاضر تعداد قرآن آموزان به 300 نفر می‌رسد البته با وجود اینکه از تعداد قرآن‌آموزان کاسته شده این مرکز قرآنی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا بتواند با شرایط فعلی آموزش خردسالان را با قدرت بیشتر ادامه دهد.
انتهای پیام

captcha