15 خرداد؛ پایان مهلت ثبت نام متقاضیان حفظ یکساله قرآن
کد خبر: 3712737
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
ویژه آقایان انجام می‌شود؛

15 خرداد؛ پایان مهلت ثبت نام متقاضیان حفظ یکساله قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ آخرین مهلت ثبت‌ نام از آقایان در مرکز تخصصی حفظ قرآن امام سجاد(ع) در قم، 15 خردادماه اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ مرکز تخصصی حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم امام سجاد(ع) تحت نظارت مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) اقدام به پذیرش علاقه‌مندان به حفظ آیات نورانی قرآن در دوره حفظ یکساله کل قرآن شد.
این دوره با مزایایی چون حفظ و آشنایی با مفاهیم کل قرآن، استفاده از امکانات خوابگاهی مناسب، آماده‌سازی جهت گرفتن مدرک تخصصی علوم قرآن و حدیث ویژه حافظان قرآن انجام می‌شود.
تسلط بر روخوانی و روان‌خوانی قرآن، عدم تأهل، دارا بودن حداقل 14 و حداکثر 22 سال از جمله شرایط متقاضیان برای ثبت نام است. همچنین این مرکز فقط از پسران علاقه‌مند ثبت نام می‌کند.
این مدرسه به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم برپا شده است و داوطلبان تا 15 خردادماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی بیت‌الاحزان به نشانی www.beytolahzan.ir در این دوره نام‌نویسی کنند و سپس زمان مصاحبه مشخص و به متقاضیان اطلاع رسانی می‌شود و پس از قبولی در مصاحبه در دوره آزمایشی حدود دو ماه حضور پیدا می‌کنند و سپس دوره اصلی تحفیظی از اواخر شهریورماه و اوایل مهرماه آغاز خواهد شد.
انتهای پیام

captcha