آغاز ماه رمضان؛ آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره پایان‌نامه‌های قرآنی
کد خبر: 3712955
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

آغاز ماه رمضان؛ آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره پایان‌نامه‌های قرآنی

گروه دانشگاه ــ مدیرکل اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم خبر داد: مهلت ارسال آثار به هفدهمین جشنواره پایان‌نامه‌های برتر قرآنی تا آغاز ماه مبارک رمضان تمدید شد.

ماه رمضان؛ آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره پایان‌نامه‌های قرآنی
 
به گزارش ایکنا؛ علاقه‌مندان به شرکت در هفدهمین جشنواره پایان‌نامه‌های برتر قرآنی که اختتامیه آن همزمان با برپایی اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن در بخش دانشگاهی برگزار می‌شود، تا آغاز ماه مبارک رمضان فرصت دارند، پایان‌نامه و رساله خود را با موضوعات قرآنی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رشید جعفرپور، مدیرکل اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، در گفت‌وگو با ایکنا؛ درباره روند برگزاری جشنواره اظهار کرد: ارزیابی آثار ارسالی آثار رسیده آغاز شده و داوری آثار، اواسط ماه رمضان به پایان می‌رسد و پس از آن از برگزیدگان جهت شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره و تقدیر از پایان‌نامه‌های برتر قرآنی دعوت می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۲۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده و در این دوره تصمیم گرفته‌ایم تعداد برگزیدگان از ۶ برگزیده در دوره‌های پیشین به ۱۰ برگزیده در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری ارتقا یابد، یعنی ۵ پایان‌نامه برتر قرآنی در مقطع کارشناسی ارشد و ۵ پایان نامه در مقطع دکتری به عنوان پایان نامه‌های برتر معرفی و تقدیر خواهند شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره، حداکثر تا پایان مهلت مقرر (آغاز ماه مبارک رمضان) فرصت دارند آثار خود را در قالب pdf به دبیرخانه این جشنواره به نشانی پست الکترونیکی quranmsrt.ir@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha