آغاز دومین روز بخش حفظ مسابقات قرآن مالزی
کد خبر: 3713024
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۱

آغاز دومین روز بخش حفظ مسابقات قرآن مالزی

گروه بین‌الملل ـ دومین روز بخش حفظ شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی از صبح امروز(20 اردیبهشت‌ماه) به وقت محلی آغاز شد.

رد نشد؛ آغاز دومین روز بخش حفظ مسابقات قرآن مالزی

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به مالزی، در دومین روز از بخش حفظ مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی ۱۳ حافظ از کشورهای بحرین، بنین، تانزانیا، عربستان، سنگال، مالزی، امارات، موریتانی، گینه، بنگلادش، موزامبیک و ازبکستان در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت می‌پردازند.

شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و تلاوت قرآن مالزی از شامگاه دوشنبه(17 اردیبهشت‌ماه) در بخش تلاوت  در سالن اجتماعات «استقلال» مرکز تجارت جهانی پوترا در کوالالامپور آغاز شد و در نخستین شب این مسابقات 6 شرکت‌کننده از کشورهای پاکستان، کامبوج، ترکیه، مقدونیه، تایلند و فیلیپین به رقابت پرداختند.

این مسابقات صبح روز سه‌شنبه(18 اردیبهشت‌ماه) در بخش حفظ قرآن ادامه پیدا کرد و ایهاب محمد ابراهیم علیان از یمن، مزمل احمد محمد احمد از سودان، خانم هاجر فادی عدرة از لبنان، تیجانی محمد از غنا، عبدالله بن زاهر بن خمیس حوسنی از عمان، خانم میمونة لوح از سنگال، عبدالرحمن عبدالله احمد علی شویع از کویت، عمر فؤاد دبوسی از لبنان، خانم أم سلمة محمد سعید عافا از سودان، زید حاتم احمد سامرائی از عراق، عمر عبدالکریم خلیل زعبی از سودان و عبدالرحمن حسین موسی از نیجر در نخستین روز بخش حفظ به رقابت پرداختند.

در دومین شب مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در بخش تلاوت، 10 شرکت‌کننده از کامبوج، کرواسی، برونئی، مراکش، سنگاپور، انگلیس، چین، اندونزی، آفریقای جنوبی و ازبکستان به رقابت پرداختند.

این مسابقات روز چهارشنبه(19 اردیبهشت‌ماه) به دلیل برگزاری انتخابات پارلمانی در کشور مالزی در هر دو بخش حفظ و تلاوت تعطیل شد و قرار است امشب و در سومین شب بخش تلاوت این مسابقات، مختار دهقان، نماینده شایسته جمهوری اسلامی ایران به اجرای تلاوت بپردازد.

یادآوری می‌شود، آیین اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برتر این دوره از مسابقات شامگاه شنبه 22 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، استاد سید جواد سادات فاطمی، راهنمای مختار دهقان در این دوره از مسابقات است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha