مستکبران در مقابل انقلاب اسلامی رسوا خواهند شد
کد خبر: 3713062
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

مستکبران در مقابل انقلاب اسلامی رسوا خواهند شد

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: انقلاب اسلامی با همه مشکلات با اراده خداوند در جهان پیروز می شود و همه مستکبران رسوا خواهند شد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، شب گذشته 19 اردیبهشت، در نشست شورای سیاست گذاری کنگره ملی دو هزار شهید خراسان‌جنوبی بیان کرد: دشمن عربده می‌کشد که تمام گزینه‌ها روی میز من است، یعنی هرچه از دستم برآید علیه شما انجام می‌دهم.
وی افزود: اینها با هم تقسیم کار کرده، یکی می‌گوید خارج می‌شود تا تحریم‌ها را گسترده کند و دیگری می‌گوید ما در برجام هستیم و بعضی خودی‌ها هم این کارها را توجیه می‌کنند.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمود انقلاب اسلامی معجزه است و خداوند حافظ این نظام است، تصریح کرد: جرج بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا در فتنه سال 1378 گفت که در همه کشورها وقتی مردم بخواهند یک نظام را ساقط کنند دولتمردان آن کشور اجازه نمی‌دهند اما در ایران دولتمردان می خواهند نظام را ساقط کنند اما مردم نمی‌گذارند.
عبادی بیان کرد: ایران کشور حضرت مهدی (عج)، امام صادق (ع)، ولایت فقیه و شهیدان است و باید برای پیاده کردن آنچه عمل صالح در مبارزه با استکبار است، تلاش کنیم.
وی ادامه داد: دین به عنوان یک نقشه راه برای هدایت نوع بشر آمده که اگر درست به آن عمل شود راه هدایت باز می‌شود اما اگر براساس نفسانیات و سیاسی عمل شود، نقشی در نقشه دین ندارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: افرادی که اهل اخلاص هستند منتظر آمدن امام زمان (عج) برای اصلاح جهان و افرادی که اهل دنیا هستند به اقتدای فرعون ها، نمرودها و خلفای عباسی خود برای جلوگیری از آمدن موسی (ع)، ابراهیم (ع)، مهدی (عج) اقدامات زشتی در تاریخ انجام دادند و الان هم همین کارها را تکرار می‌کنند.
عبادی گفت: قبل از انقلاب و از 70 سال قبل که فلسطین اشغال شد براساس شرایط آخرالزمانی به دنبال جلوگیری از ظهور حضرت مهدی (عج) هستند.
وی افزود: زمانی که ما درگیر نفسانیات خود رفته ایم باز هم شهیدان باید ما را از این خواب غفلت بیدار کنند و به همین دلیل شهیدان و آرمان هایشان باید همیشه در نظر ما باشند.
امام جمعه بیرجند یادآور شد: برنامه هایی که امروز در دنیا توسط مستکبران انجام می شود، روی نقشه است هرچند در پایان کار شکست می‌خورند همانطور که فرعون، نمرود و خلفای عباسی شکست خوردند.

انتهای پیام

captcha