همه راهبردهای سپاه، مردم‌دوستی و مردم‌یاری است
کد خبر: 3713290
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
حزنی:

همه راهبردهای سپاه، مردم‌دوستی و مردم‌یاری است

گروه سیاست و اقتصاد - دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه از مردم و برای مردم است، همه راهبردهای سپاه، مردم‌دوستی و مردم‌یاری است و برای مردم ایران تشکیل شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار ضیاء‌الدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز پنج‌شنبه، 20 اردیبهشت در نخستین همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران کرمان گفت: بیش از یک هزار پروژه عمرانی و بیش از 5 هزار فعالیت غیرعمرانی توسط سپاه کرمان در راستای محرومیت‌زادیی اجرا شده است.
وی مجموعه پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه کرمان را 6 هزار و 658 طرح عنوان کرد و افزود: این فعالیت‌ها با 8 میلیارد تومان قرارداد به اجرا رسیده است.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به حضور عشایر غیور در اقصی نقاط کشور بیان کرد: از افتخارات سپاه این است که در کنار عشایر باشد.
حزنی تصریح کرد: عشایر یک درصد از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، اما 25 درصد از تولید پروتئین و 35 درصد از تولیدات صنایع دستی کشور را در دست دارند.
وی با بیان اینکه هیچ مشکلی نیست که نتوانیم با دستان خودمان آن را برطرف سازیم، افزود: اگر همه گروه‌ها و اقشار کنار هم باشیم، موفقیت نصیب ما خواهد شد.
حزنی اظهارکرد: سپاه از مردم و برای مردم است، همه راهبردهای سپاه، مردم‌دوستی و مردم‌یاری است و برای مردم ایران تشکیل شده است.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: شاید وظیفه ذاتی سپاه محرومیت‌زدایی نباشد، اما رسالت خود می‌دانیم که به کمک محرومان شتافته و مشکلات جامعه را برطرف کنیم.
وی بیان کرد: اگر هر فرد به خوبی وظیفه خود را انجام دهد، قطعا مشکلاتی را که امروز در جامعه شاهد هستیم، دیگر نخواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha