شجاعت و قاطعیت در برابر دشمن مورد توجه مسئولان قرار گیرد
کد خبر: 3713291
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
علیدادی‌سلیمانی:

شجاعت و قاطعیت در برابر دشمن مورد توجه مسئولان قرار گیرد

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان گفت: زیرکی و تیزهوشی مسئولان که کسی آنها را بازی ندهد و شجاعت و قاطعیت در برابر دشمن، دو نکته‌ مهمی است که باید در شرایط امروز به آن توجه کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان دیروز پنج‌شنبه، 20 اردیبهشت در نخستین همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران کرمان به نقش عشایر در افزایش اقتدار ملی اشاره کرد و کفت: عشایر کشور ما سهم قابل توجهی در بالا بردن قدرت ملی داشته‌اند و دارند.
وی در بیان جایگاه عشایر افزود: اینکه عشایر در تغییر و تحولات جمهوری اسلامی ایران، مؤثر بودند، امری واضح است، تا جایی که بعضا قدرت‌های مرکزی با ایلات و طوایف درگیر می‌شدند و برای مقابله با آنها دست به حرکات ناشایست می‌زدند.
علیدادی‌سلیمانی همچنین به حضور عشایر در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: از فرماندهی نیروها تا حضور مردانه و مؤمنانه عشایر را در جنگ تحمیلی نمی‌توان نادیده گرفت.
امام جمعه کرمان گفت: واقعیت امروز جامعه این است که به شدت نیاز دارد که افراد در مسیری قرار گیرند که به دیگران نفع برسانند و هر روز شرایط کشور به این مسئله نیاز بیشتری پیدا می‌کند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی به تهدیدهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امروز کشور و مسئولان ما در آزمون و گذر تاریخی مهمی قرار دارند.
وی افزود: دولتمردان، نمایندگان مجلس، شورای امنیت ملی و دیگر مسئولان در آزمون بزرگی هستند و تاریخ همه حرکات را ثبت و ضبط می‌کند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: زیرکی و تیزهوشی مسئولان که کسی آنها را بازی ندهد و شجاعت و قاطعیت در برابر دشمن، دو نکته‌ مهمی است که باید در شرایط امروز به آن توجه کرد.
وی تأکید کرد: اگر در آغاز برجام، احتیاط‌های لازم به کار برده شده بود، شرایط امروز متفاوت بود، چندان نتوانستیم انسجام و وحدت لازم را برابر دشمن از ابتدا به تصویر بکشیم.
انتهای پیام

captcha