عهدشکنی از خصوصیات بارز دولت آمریکاست
کد خبر: 3713327
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

عهدشکنی از خصوصیات بارز دولت آمریکاست

عهدشکنی از خصوصیات بارز دولت آمریکاست گروه سیاسی- امام جمعه سنندج عهدشکنی را از خصوصیات بارز دولت آمریکا دانست و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نباید به آمریکا اعتماد کرد چراکه دولتمردان این کشور در طول سال های گذشته بارها دست به چنین اقداماتی زده اند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 21 اردیبشهت ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته به ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به ماه میهمانی پروردگار اشاره و اظهار کرد: این ماه پرخیر و برکت بهترین فرصت برای پاکی قلوب و قرب الهی است.
وی ماه مبارک رمضان را ماه تمرین بندگی خالصانه برای خداوند متعال دانست و افزود: تنها راه رستگاری انسان‌ها در دنیا و آخرت انجام واجبات و ترک محرمات از جمله دروغ ، غیبت و تهمت است که در این ماه باید بیشتر تمرین شود.
امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن عهدشکنی آمریکا و خروج از برجام بیان کرد: دشمنان امروز به این حقیقت رسیده اند که با درایت مسئولان و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه کشورمان دیگر توطئه‌های آنان راه به جایی نخواهد برد.
وی با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی منطقه است، اعلام کرد: امیدواریم کشورهای اروپایی همچنان به برجام پایبند باشند و از ترامپ تبعیت نکنند هر چند که در این صورت ایران هم عکس العمل لازم را نشان خواهد داد.
ماموستا خدایی عهدشکنی را از خصوصیات بارز دولت آمریکا دانست و بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نباید به آمریکا اعتماد کرد چراکه دولتمردان این کشور در طول سال های گذشته بارها دست به چنین اقداماتی زده اند.
وی عنوان کرد: دشمنان امروز برای شکست کشورمان به هر اقدامی دست می‌زند اما همواره با هوشیاری ملت ایران همواره شکست خورده است.
ماموستا خدایی در پایان یادآور شد: براساس آیات قرآن دشمنان هیچگاه بر مؤمنان پیروز نمی‌شوند و مسلمانان همواره بر دشمنان غالب خواهند شد.
انتهای پیام

captcha