عوام فریبی آمریکا باید به دنیا نشان داده شود
کد خبر: 3713339
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

عوام فریبی آمریکا باید به دنیا نشان داده شود

گروه سیاسی_ امام جمعه بجنورد گفت: آمریکا عوام فریب است و باید باطنش به دنیا نشان داده شود.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به سخن امام علی(ع) مبنی بر اینکه شیعیان بر دوستی افرادی که پای عهدشان نیستند، اعتماد نکنید؛ افزود: بنابراین مشخص می شود که امامان ما نیز موضوع ظالم و عهدشکنی آن ها را یادآور شده اند.
وی ادامه داد: این سخن امام علی(ع) مبنی بر آن نیست که با دنیا قهر کنید بلکه به افرادی که عهد شکن هستند هیچ گاه اعتماد و تکیه نکنید.
وی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده که باید بر عهد و پیمان پایبند بود اما زمانیکه طرف مقابل بر عهد بسته شده پایبند نبوده، برای طرف مقابل نیز جایی بر ایستادن عهد و پیمان وجود ندارد.
یعقوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما با کشوری مواجه هستیم که نه خدا را قبول دارد و نه اینکه بر پیمان خود پایبند است، بیان کرد: ما امروز با یک عهدشکن بی خرد به نام ترامپ مواجه هستیم که یک طرفه از قراردادی که چند کشور دیگر نیز در آن حضور دارند، خارج شده است.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر اروپا اعلام کرده در برجام باقی خواهد ماند اما باید مواظب بود چراکه آمریکا ارباب آن ها است.
وی تاکید کرد: در این برهه زمانی دولت باید دقت کرده و حواس خود را جمع کند چراکه یک آزمون بزرگ جلوی پای آن وجود دارد.
خطیب نماز جمعه بجنورد گفت: دولت باید با متخصصان فن بیشتر صحبت کند و سخن مقام معظم رهبری را دستورالعمل خود قرار دهد.
وی به هفته غبارروبی مساجد نیز در ادامه اشاره کرد و افزود: ماه مبارک رمضان نزدیک است و باید مساجد پاکیزه شوند.
وی با بیان اینکه درست نیست که بر روی در و دیوار مساجد گرد و غبار نشسته باشد، ادامه داد: باید مساجد شاداب و با نشاط نگه داشته باشد.
یعقوبی با اشاره به پیروزی حزب الله لبنان در انتخابات اظهار کرد: این پیروزی سیلی محکمی به جبهه کفر و استکبار بود، این پیروزی خواب را از اسرائیلی ها گرفت و کمر سعودی ها را شکست.
وی خاطرنشان کرد: مردم لبنان به بلوغ سیاسی رسیده اند و مردم لبنان قدردان حزب الله هستند.
گفتنی است نمازگزاران بعد از پایان نماز عبادی و سیاسی جمعه در رابطه با دشمنی های پی در پی آمریکا و عهدشکنی های این کشور تظاهرات کردند.

captcha