ماه مبارک رمضان؛ ماه صبر، استقامت و اجتناب از محرمات است
کد خبر: 3713384
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶

ماه مبارک رمضان؛ ماه صبر، استقامت و اجتناب از محرمات است

گروه معارف – امام جمعه موقت اراک گفت: ماه مبارک رمضان ماه صبر، استقامت و اجتناب از محرمات است؛ همه باید خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنند و در این ماه به احسان و نیکوکاری توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت الاسلام قاسم عبداللهی، امام جمعه موقت اراک در خطبه‌های عبادی‌ سیاسی نماز‌جمعه این هفته در مصلی بیت‌المقدس اراک گفت: ماه مبارک رمضان، ماه صبر، استقامت و اجتناب از محرمات است همه باید خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنند و در این ماه به احسان و نیکوکاری توجه ویژه داشته باشند. همچنین مسئولان و کارکنان دولت باید در ماه مبارک رمضان بیش از پیش به مردم خدمات ارائه دهند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: هیچ کس حق ندارد ذره‌ای در مقابل حقوق ملت ایران کوتاهی کند و این مردم پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی هستند. شعار نخست ملت ایران استقلال بوده و این شعار تا لحظه جان‌دادن نیز پابرجا است. ملت ایران برای حفظ هویت خود بیش از 100 هزار شهید تقدیم کرده است.
حجت الاسلام عبداللهی عنوان کرد: خروج آمریکا از برجام بر اساس یک کار نابخردانه بود که فضای سیاسی کشور و جهان را ملتهب کرد. ملت بزرگ ایران هر چقدر در طول انقلاب اعتماد ایجاد کرد و اعتماد‌سازی کرد، دشمنان تفسیر منفی کردند. برخی افراد پس از اعلام ترامپ برای خروج از برجام مطالبی را در فضای مجازی منتشر کردند که در شان افراد مسلمان و مومن نیست و همه باید بدانند که رزق و روزی هر فردی تنها به دست خداوند است.
امام جمعه موقت اراک ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمنی آمریکا برای بعضی مسائل و دسته‌بندی‌های سیاسی و اقتصادی نیست بلکه دشمنی آنها با اصل نظام است. ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی خواستار استقلال و خودکفایی بوده است و بله قربان‌گوی کسی نیست. دشمن ایران اسلامی مشخص است و ملت ایران باید آگاه و هوشیار باشند و همه تلاش خود را برای توسعه هر چه بیشتر کشور به کار گیرند.
حجت الاسلام عبدالهی بیان کرد: برخی افراد نادان زمانی که بازار ارز در کشور دچار مشکل می‌شود در بانک‌ها و بازارهای سیاه صف می‌کشند و قیمت ارز را بالا می‌برند. همه ملت ایران باید دست به دست هم دهند و روز‌به‌روز با یکدیگر متحدتر شوند و اختلافات و گرایشات سیاسی باید کنار گذاشته شود.
انتهای پیام

captcha