بهره‌مندی 180 مددجو از حمایت‌های حقوقی کمیته امداد استان مرکزی
کد خبر: 3713492
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
قائم‌مقام کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

بهره‌مندی 180 مددجو از حمایت‌های حقوقی کمیته امداد استان مرکزی

گروه اجتماعی – عدالت بهرامی: طی سال گذشته 180 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از حمایت‌های حقوقی کمیته امداد با اعتبار 39 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 180 مددجو از حمایت‌های حقوقی کمیته امداد استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، عدالت بهرامی قائم‌مقام کمیته امداد استان مرکزی بابیان اینکه برخی از مددجویان به دلیل عدم آشنایی با حقوق قانونی خود دچار مشکل شده و به چرخه فقر وارد می‌شوند، افزود: کمیته امداد با ارائه خدمات و مشاوره‌های حقوقی مناسب به مددجویان تحت حمایت از بروز مشکلات در بین خانوارهای تحت حمایت جلوگیری می‌کند.
وی افزود: طی سال گذشته 180 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از حمایت‌های حقوقی کمیته امداد بااعتبار 39 میلیون تومان بهره‌مند شدند.
بهرامی از همکاری بیش از 360 وکیل نیکوکار با کمیته امداد در استان خبر داد و گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه با مرکز وکلا و کانون وکلای دادگستری برای ارائه معاضدت حقوقی به مددجویان کمیته امداد طی سال گذشته مشکل حقوقی بیش از 50 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی به ارزش هر پرونده یک‌میلیون و پانصد هزار تومان از طریق مرکز و کانون وکلای دادگستری حل شد.
این مقام مسئول از انعقاد 9 تفاهم‌نامه همکاری حقوقی به‌منظور ارائه خدمات حقوقی و قضایی با سازمان‌ها وادارات استان مرکزی در سال گذشته خبر داد و گفت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، شورای حل اختلاف، کانون وکلای دادگستری، مرکز وکلای قوه قضائیه، پزشکی قانونی، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه، کانون سردفتران و بسیج حقوقدانان از سازمان‌ها و اداراتی هستند که با کمیته امداد تفاهم‌نامه همکاری دارند.
قائم‌مقام کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی حقوقی برای مددجویان تحت حمایت، گفت: کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته به‌منظور جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و مشکلات حقوقی در بین خانوارهای تحت حمایت به دو هزار و دویست نفر از مددجویان درزمینه مسائل حقوقی به‌خصوص حقوق خانواده آموزش رایگان ارائه داده است.
انتهای پیام

captcha