فراخوان جشنواره خوشنویسی «خط تحریری» ویژه جشن رمضان در لرستان
کد خبر: 3713593
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

فراخوان جشنواره خوشنویسی «خط تحریری» ویژه جشن رمضان در لرستان

گروه فرهنگی ـ رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان، از اعلام فراخوان جشنواره خوشنویسی خط تحریری، ویژه جشن رمضان لرستان خبرداد.

فراخوان جشنواره خوشنویسی «خط تحریری» ویژه جشن رمضان در لرستان

منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداه‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اعلام فراخوان جشنواره خوشنویسی خط تحریری، ویژه جشن رمضان لرستان با موضوع غزل «علی ای همای رحمت» خبرداد و گفت: شرکت‌کنندگان باید غزل «علی ای همای رحمت» استاد شهریار را به خط تحریری با خودکار یا مداد به نگارش درآورده و تا ١٠ خردادماه، با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود در پشت اثر، به دبیرخانه جشنواره، ارسال نمایند.
وی با اشاره به این‌که آثار باید در قالب یک برگه A٤ باشد، عنوان کرد: شرکت در این جشنواره برای تمامی رده‌های سنی آزاد است.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با اشاره به این‌که در این جشنواره به هشت اثر برگزیده هدایایی اهداء خواهد شد، ادامه داد: در این جشنوراه به مقام اول لوح نقدیر و مبلغ ٥٠٠ هزار تومان جایزه نقدی، به مقام دوم لوح تقدیر و مبلغ ٣٠٠ هزار تومان جایزه نقدی و به مقام سوم لوح تقدیر و مبلغ ٢٠٠ هزار تومان جایزه نقدی و همچنین به پنج برگزیده هر نفر لوح تقدیر و ١٠٠ هزار تومان جایزه نقدی، در مراسم اختتامیه اهداء خواهد شد.
وی با بیان این‌که علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ١٠ خردادماه مصادف با نیمه ماه مبارک رمضان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند، اظهار کرد: ارزیابی، داوری و اهدای جوایز نیمه دوم ماه مبارک رمضان با حضور اساتید برجسته در این عرصه و افراد برگزیده برگزار خواهد شد.
احمدی با بیان این‌که متن کامل فراخوان در پایگاه اطلاع‌رسانی گروه قرآن و عترت لرستان، به آدرس qlr.farhang.gov.ir قابل مشاهده است، یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره ٣٣٢٣٧٥٣٨، تماس بگیرند.

 

انتهای پیام

captcha