جبهه حق به برکت انقلاب نیرومند تر و عزتمندتر از گذشته است
کد خبر: 3713616
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

جبهه حق به برکت انقلاب نیرومند تر و عزتمندتر از گذشته است

جبهه حق به برکت انقلاب نیرومند تر و عزتمندتر از گذشته است گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: به برکت انقلاب اسلامی هر روز جبهه حق قوی‌تر، نیرومندتر و عزتمندتر از گذشته می‌شود و جبهه نفاق رو به اضمحلال و نابودی خواهد رفت.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در همایش «یاد یاران» که امروز، 22 اردیبهشت ماه در سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب توانست هم خود به اوج عزت برسد و هم یک ملت را با خود همراه و همگام کند و بعد از خود پرچم را به دست رهبر معظم انقلاب سپرد.
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی هر روز جبهه حق قوی تر، نیرومندتر و عزتمندتر از گذشته می شود و جبهه نفاق رو به اضمحلال و نابودی خواهد رفت.
نماینده ولی فقیه در کردستان، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز جلوه زیبایی را که در اوایل انقلاب از خود نشان داده بود را به همان میزان بیشتر از گذشته از خود نشان داده است.
وی اعلام کرد: در اوایل انقلاب جبهه مسلمانان کُرد در کنار رزمندگان باهم و در یک صف با دشمنان می‌جنگیدند و نگذاشتند خاک پاک ایران به دست دشمنان بیفتد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: در آن دوران هر کجا که دشمنان فکر می کردند می توانند به انقلاب ضربه بزنند با اتحاد اقوام و مذاهب، فرصت از دست دشمنان خارج شده و امنیت و اتحاد و برادری و صفا و صمیمیت بیشتر از گذشته می‌شد.
وی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامنی کشور به کار بسته است اما به برکت اقتدار نیروهای انتظامی، نظامی و مرزبانی شکست خورده است.
آیت‌الله حسینی شاهرودي افزود: کسانی که پیرو واقعی پیامبر هستند به وعده الهی آنقدر قوی می شوند که کفار نتواند هیچ کاری بر علیه آنها انجام دهد.
وی در پایان یادآور شد: شهدا برای ما عزت و اقتدار در گذشته و حال را آوردند چراکه شهدا با خدا معامله و جان خود را فدای راه خدا کردند.
انتهای پیام

captcha