رقابت 150 متسابق قرآنی کارکنان و مدد جویان مازندران
کد خبر: 3713737
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

رقابت 150 متسابق قرآنی کارکنان و مدد جویان مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران از رقابت 150 متسابق قرآنی در جشنواره قرانی کمیته امداد مازندران در فریدونکنار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از مازندران بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران امروز 22 اردیبهشت ماه در جشنواره قرآنی که در مجتمع فرهنگی- قرآنی فریدونکنار برگزار شد، گفت: این جشنواره قرآنی با محوریت گرامیداشت یاد شهدای حرم و با شرکت 150 نفر از مددجویان و کارکنان کمیته امداد مازندران برگزار شد.
وی افزود: ارتقای دانش قرآنی، اعتلای ایمان و بصیرت دینی، استعدادیابی و ایجاد بستری در جهت گسترش فعالیت های فرهنگ و قرآنی مددجویان و کارکنان از اهداف این جشنواره است.
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: این جشنواره در شش رشته شامل؛ اذان، قرائت، روانخوانی، مافهیم، ترتیل و حفظ قرآن در حال برگزاری است.
وی ادامه داد:در اسفندماه سال 96 مرحله شهرستانی این مسابقات با حضور مددجویان برگزار شد و برترین‌ها در مرحله استانی اردیبهشت امسال در مجتمع تربیتی و فرهنگی شهید رجایی فریدونکنار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
عالیشاه گفت: نفرات اول این جشنواره قرآنی در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ و اذان به مرحله کشوری که به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.
انتهای پیام

captcha