برگزاري همايش «گردشگري خلاق» در باغ گل‌ها
کد خبر: 3713739
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹

برگزاري همايش «گردشگري خلاق» در باغ گل‌ها

گروه فرهنگی - همايش «گردشگري خلاق» با تكيه بر ميراث ناملموس اصفهان روز چهارشنبه 26 اردیبهشت در باغ گلها برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، شهر اصفهان داراي بي شمار جاذبه هاي گردشگري است كه بسياري از آن‌ها، حتي از ديد ساكنين اين شهر پنهان مانده است. جستجو، شناخت، زدودن غبار فراموشي از اين جذابيت‌هاي شگرف كه از آن به ميراث ناملموس ياد مي‌شود رسالت فعالان عرصه گردشگري و پتانسيلي بي بديل براي جذب گردشگر (داخلي و خارجي) و تعريف بسته‌هاي گردشگري ويژه و بديع است.
مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در همین راستا با تكيه برميراث ناملموس اصفهان به برگزاری همایش «گردشگري خلاق» همراه با رونمايي از كتاب و نقشه گردشگري اصفهان اقدام کرده است.
این همایش ضمن توجه به پتانسيل‌هاي معنوي اصفهان براي جذب گردشگر از زبان اساتيد و نخبگان اين حوزه از جمله آرش نورآقايي، دكتر ندا ترابي و ...، به بيان تجارب موفق گردشگري خلاق می‌پردازد.
همایش «گردشگری خلاق» از سوی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل با مشارکت سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري اصفهان، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان، شركت زمين پويان آپادانا و شركت آواي دشتياران برگزار می‌شود.
این همایش روز چهارشنبه 26 اردیبهشت از ساعت 17 در محل باغ گل‌ها ميزبان فعالان و كنشگران گردشگري اصفهان خواهد بود.
انتهای پیام

captcha