چهارشنبه‌ها با «چهره به چهره» در حمایت از کالای ایرانی
کد خبر: 3713792
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

چهارشنبه‌ها با «چهره به چهره» در حمایت از کالای ایرانی

کانون خبرنگاران نبأ ــ طرح «چهره به چهره» با هدف جذب شهروندان به خرید کالای ایرانی و حمایت از کارگر در روز‌های چهارشنبه هر هفته در سطح تهران برگزار می‌شود.

چهارشنبه‌ها با «چهره به چهره» در حمایت از کالای ایرانی

علی قشقایی، کارشناس اقتصاد مقاومتی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ، با ابراز اینکه تکلیف ما حمایت از کالای ایرانی است، از اجرای طرح چهره به چهره در روز‌های چهارشنبه هر هفته در حمایت از کالای ایرانی در سطح تهران خبر داد و تشریح کرد: در این طرح که با حضور برخی از جوانان در معابر شهر برگزار می‌کنیم، سؤالاتی را در تخته سفید می‌نویسیم و پاسخ آن را توسط شهروندان جویا می‌شویم و بعد از بحث و بررسی، آنان را به تعصب روی کالای داخلی ترغیب می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح بعضی از عروس خانم‌های متعصب ایرانی به جایی رسیدند که گفتند هرگز کالای خارجی را به عنوان جهیزیه وارد منزلشان نمی‌کنند.
کارشناس اقتصادی با بیان اینکه برخی از فروشندگان باغیرت فقط کالای ایرانی در فروشگاهشان عرضه می‌کنند؛ خواستار حمایت آنان از سوی جوانان انقلابی شد و اضافه کرد: برای جلوگیری از متضرر شدن آن‌ها باید فروشگاهشان را تبلیغ کرد تا فروش آن‌ها بالا رود.
وی در پایان با اشاره به ورود به ماه مهمانی خدا، خواستار شناسایی و تبلیغ کالای ایرانی شد و گفت: مؤمنین در این ماه و مخصوصاً شب‌های مبارک قدر می‌توانند با تهیه بروشور محصولات با کیفیت ایرانی، آن را در بین نمازگزاران پخش نمایند و یا در میان برنامه‌های این ماه چند دقیقه یا از کالای ایرانی در مساجد حمایت کنند یا مثلاً از امسال به بعد در مساجد چای خارجی استفاده نکنند.
انتهای پیام

captcha