اعزام ۲۰۵۰ زائر همدانی به حج تمتع
کد خبر: 3714099
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

اعزام ۲۰۵۰ زائر همدانی به حج تمتع

گروه اجتماعی - مدیر حج و زیارت استان همدان از اعزام ۲۰۵۰ زائر از استان همدان در قالب ۱۶ کاروان به حج تمتع در سال‌جاری خبر داد.

400 همدانی در نوبت حج تمتع

محسن ساغرچی مدیر حج و زیارت استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از اعزام 2050 زائر از استان در قالب 16 کاروان به حج تمتع در سالجاری خبر داد.

وی اظهار کرد: زمان دقیق اعزام حجاج همدانی هنوز مشخص نشده است واعزام حجاج استان‌های کردستان و همدان به صورت مستقیم از فرودگاه همدان صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه در جلسات آموزشی تمامی توصیه‌های لازم به زائران ارائه می‌شود، ادامه داد: با هر کاروان یک پزشک اعزام خواهد شد تا مسائل بهداشتی زائران را رصد کند.
وی ادامه داد: قبل از اعزام، زائران توسط پزشک معاینه می‌شوند و در صورت بیماری از طرف پزشکان رد شده و افراد نزدیک زائر یا از لیست انتظار اعزام می‌شوند.
ساغرچی نسبت به لیست در انتظار استان گفت: امسال نسبت به سال گذشته لیست در انتظار بهتر بوده و اکنون 400 نفر در انتظار هستند که در صورت پذیرش فوق‌العاده از این لیست اعزام صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به تعداد پزشکان و نمایندگانی از طرف خود زائران گفت: هر کاروان 2 نماینده دارد و 8 پزشک همراه کاروان‌ها از همدان اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha