ادبیات پایداری اولویت اصلی حوزه هنری انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3714140
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲

ادبیات پایداری اولویت اصلی حوزه هنری انقلاب اسلامی است

گروه فرهنگی- مدیرکل امور استان ها ومجلس حوزه هنری انقلاب اسلامی، توجه به ادبیات پایداری و معطوف شدن به بخش تولید را از اولویت های اصلی حوزه هنری در سال جاری عنوان کرد.

تااابه گزارش ایکنا از کردستان، دکتر مجید مصلحیT مدیرکل امور استانها و مجلس حوزه هنری انقلاب اسلامی امروز،  24 اردیبهشت ماه در دیدار با کارکنان حوزه هنری بیجار ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در شهرستان بیجار، اظهار کرد: توجه به ادبیات پایداری مهمترین اولویت حوزه هنری انقلاب اسلامی به شمار می رود و به همین دلیل باید در استانها و دفاتر شهرستانی این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به پیشینه فرهنگی وهنری بیجار و فرهیختگانی همچون امیر نظام و آیت الله فاضل و همچنین سرداران شهید و رزمندگان این شهرستان، افزود: شهرستان بیجار استعدادها و ظرفیت های بی نظیری در حوزه ادبیات پایداری در اختیار دارد و انتظار می‌رود که از تمامی این ظرفیت‌ها به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری شود.
مصلحی از حمایت کامل از پروژه‌های مربوط به ادبیات پایداری در مرکز خبر داد و عنوان کرد: در صورتی که در بخش ادبیات پایداری شاهد تولیدات در سطح ملی باشیم، حوزه هنری انقلاب اسلامی در مرکز آمادگی دارد تا هزینه های مورد نیاز برای این تولیدات به صورت کامل نماید.
وی توجه به تولید در بخش های مختلف فرهنگی و هنری را خواستار شد و افزود: در کنار بخش ادبیات پایداری توجه به تولید آثار مکتوب در تمامی بخش‌ها باید در اولویت قرار گیرد و قطعا با وجود پتانسیل بالای هنری وفرهنگی در این شهرستان می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب از این ظرفیت‌های ارزشمند در جهت ارائه تولیدات ارزشمند هنری بهره‌برداری کرد.
مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری انقلاب اسلامی اعلام کرد: راه‌اندازی دفتر شهرستانی حوزه هنری در شهرستان بیجار بهترین فرصت در راستای خدمت به فرهنگ و هنر این منطقه است و باید از این مهم به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کرد.
وی در بخشی دیگر از سخنانش به راه اندازی سینما آزادی در شهرستان بیجار از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی اشاره نمود و افزود : در بازدیدی که از این سینما داشتم شاهد پویایی و کار ارزنده ای که در این بخش انجام گردیده شدم و یک مکان بلا استفاده در یکی از بهترین مکان‌های شهر بیجار امروز به یک مکان فرهنگی بسیار مناسب ودر خور شأن و جایگاه مردم این شهرستان شده است که حاصل فعالیت حوزه هنری در این شهرستان است و مایه خرسندی است که براساس گزارش ها و آمارهای ارائه شده با استقبال خوبی از سوی مردم نیز مواجه شده که قطعاً باید از آن به بهترین نحو ممکن بهره‌برداری کرد.
وی در ادامه به اهمیت تأثیر نیروی انسانی در هر مجموعه ای اشاره و اعلام کرد: وجود نیروی انسانی متخصص می تواند زمینه را برای پیشبرد فعالیت ها در تمامی بخش ها فراهم کند و در همین راستا در سالجاری برنامه ریزی گسترده ای را جهت تقویت این بخش در مرکز طراحی شده است که ان شاء الله بتوانیم با کارهای زیر بنایی آموزشی شاهد تقویت و ارتقای سطح کارکنان حوزه هنری در مراکز استانی باشیم.
وی از حمایت‌های رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از دفتر شهرستان بیجار به صورت ویزه تقدیر کرد، یادآور شد: انتظار می‌رود که با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای کم‌نظیر فرهنگی که در این شهرستان وجود دارد با برنامه ریزی منسجم در پایان سال جاری شاهد عملکرد به مراتب بهتری در شهرستان بیجار باشیم.

انتهای پیام

captcha