اعلام ویژه‌برنامه‌های سیمای سیستان‌ و بلوچستان در رمضان 97
کد خبر: 3714146
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲

اعلام ویژه‌برنامه‌های سیمای سیستان‌ و بلوچستان در رمضان 97

گروه اجتماعی- مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: اهمیت ماه مبارک رمضان می‌طلبد تا برنامه‌های مناسبی در شأن این ماه مبارک برگزار شود و با پخش برنامه‌های مذهبی و فرهنگی، فضا را هرچه بیشتر به سمت معنویات و بهره‌بردن از برکات این ماه سوق داد.

اعلام ویژه‌برنامه‌های سیمای سیستان‌وبلوچستان در رمضان 97

محمود دولت کردستانی، مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: اهمیت ماه مبارک رمضان می‌طلبد تا برنامه‌های مناسبی در شأن این ماه مبارک برگزار شود و با پخش برنامه‌های مذهبی و فرهنگی، فضا را هرچه بیشتر به سمت معنویات و بهره‌بردن از برکات این ماه سوق داد.
وی اظهار کرد: صدا و سیمای استان نیز طبق روال هرساله، ویژه برنامه‌هایی را در نظر گرفته است که هم در بخش صدا (رادیو) و هم در بخش سیما (شبکه استانی هامون) پخش خواهد شد.
مدیرکل صدا و سیمای استان افزود: یکی از برنامه‌های پرمخاطب شبکه هامون، ویژه‌برنامه افطار است که هرساله عده زیادی از هم‌استانی‌ها را پای تلویزیون می‌نشاند؛ امسال نیز سعی داریم این برنامه با کیفیت هرچه بیشتر و با موضوعاتی همچون فضائل انسانی و حل معضلات اجتماعی دنبال شود.
وی ادامه داد: هر ساله کرسی تلاوت و جزء‌خوانی قرآن کریم بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع زاهدان برگزار می‌شود که علاوه بر حضور گسترده مردم در این مراسم، عده زیادی نیز پخش زنده آن را از تلویزیون دنبال می‌کنند. امسال نیز پوشش تصویری و زنده این برنامه ادامه خواهد داشت.
کردستانی بیان کرد: پخش برنامه‌هایی با موضوع احکام روزه ویژه کودکان و نوجوانان، پوشش تصویری احیای لیالی قدر و همچنین مناسبت‌های خاص این ماه مبارک، از دیگر برنامه‌های سیمای استان در رمضان امسال است.

انتهای پیام

captcha