برگزاری 9 محفل شاخص جزءخوانی در ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3714233
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

برگزاری 9 محفل شاخص جزءخوانی در ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان 9 محفل شاخص در شهرهای استان با هدف جزءخوانی روزانه قرآن دایر می‌شود.

 برگزاری 9 محفل شاخص جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری

محسن تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی استان  در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری ، با اعلام این خبر از برگزاری 9 برنامه شاخص جز خوانی در 9 مرکز شهرستان ها در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: در ماه مبارک رمضان در مرکز استان مراسم بزرگ جزخوانی قرآن کریم در محل مصلی امام خمینی (ره) راس ساعت 18 آغاز می شود.
وی با بیان این که امسال نیز به روال سال های گذشته مرتلین استانی که مورد تایید شورای عالی قرآن هستند در جایگاه قرائت قرار می گیرند ادامه داد: علاوه بر شهرستان شهرکرد در بقیه شهرستان های استان نیز یک مراسم شاخص جزخوانی برگزار می شود و علاوه بر این در همه شهرها و روستا های استان مراسم جزخوانی برگزار می شود.
تقی پور گفت: با هماهنگی های انجام شده امسال در ماه مبارک رمضان در خلال مراسم جزء خوانی در حدود 15 الی 20 دقیقه نیز به مباحث تفسیری جز مربوط به آن روز پرداخته می شود.
وی ضمن اشاره به حضور مفسرین کشوری از ستاد عالی تفسیر قم در استان در ایام ماه مبارک رمضان ادامه داد: علاوه بر این از فضلا و مفسرین استانی نیز درمراسم مختلف جزخوانی قرآن کریم استفاده می شود.

انتهای پیام

captcha