برگزاری مسابقات قرآن کارکنان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای در زاهدان
کد خبر: 3714258
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

برگزاری مسابقات قرآن کارکنان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی- دبیر اجرایی مسابقات قرآن آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان چهارشنبه، 26 اردیبهشت‌ماه در زاهدان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآن کارکنان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای در زاهدان

احمد سلیمانی، دبیر اجرایی مسابقات قرآن آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان چهارشنبه، 26 اردیبهشت‌ماه در زاهدان برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی مسابقات قرآن آموزش فنی و حرفه‌ای استان اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، مفاهیم، متن و ترجمه نهج‌البلاغه، تفسیر سوره مبارکه یس و اذان برگزار می‌شود که آزمون شفاهی از ساعت 9 تا 10:30 و آزمون کتبی نیز از ساعت 11 تا 12 به‌عمل می‌آید.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات، توسعه فرهنگ قرآنی بین کارکنان، خانواده کارکنان و کارآموزان و همچنین تقویت نقش آموزه‌های قرآنی در اصلاح سبک زندگی افراد است.
سلیمانی بیان کرد: مسابقه حفظ برای کارکنان سازمان از جزء 6 قرآن کریم، برای فرزندان پسر و دختر زیر 10 سال از جزء 30، برای فرزندان 11 تا 20 سال از جزء 30 به‌علاوه سوره‌های مرسلات، دهر، قیامت، مدثر و مزمل و برای اعضای خانواده‌های بین 21 تا 30 سال نیز از جزء 30 قرآن به انضمام سوره‌های مرسلات، دهر، قیامت، مدثر، مزمل، جن، نوح و معارج به‌عمل می‌آید.
دبیر اجرایی مسابقات قرآن آموزش فنی و حرفه‌ای استان افزود: همچنین متقاضیان شرکت در آزمون رشته مفاهیم قرآن می‌توانند فایل مربوط به تفسیر سوره مبارکه یس (تفسیر نمونه) را از وبسایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بارگذاری کنند.

انتهای پیام

captcha