ایجاد 200 کسب‌وکار خرد در دستور کار آستان قدس رضوی
کد خبر: 3714272
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
در منطقه سیستان؛

ایجاد 200 کسب‌وکار خرد در دستور کار آستان قدس رضوی

گروه اجتماعی- مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد 200 کسب و کار خرد و مشاغل خانگی برای مردان و زنان سرپرست خانوار منطقه سیستان، در دستور کار آستان قدس رضوی قرار دارد.

ایجاد 200 کسب‌وکار خرد در دستور کار آستان قدس رضوی

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، دادخدا خدایار، مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان، صبح امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان زاهدان، گفت: ایجاد 200 کسب و کار خرد و مشاغل خانگی برای مردان و زنان سرپرست خانوار منطقه سیستان، در دستور کار آستان قدس رضوی قرار دارد.
وی با بیان اینکه حمایت از کسب و کارهای خرد نقش مهمی در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی جوامع به‌خصوص برای بانوان دارد، افزود: باید ظرفیت‌های استان را شناخت و با حمایت از صنایع بومی به اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم کمک کرد.
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان همچنین از تأسیس 2 دارالشفاء با همکاری آستان قدس رضوی و قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در جهت محرومیت‌زدایی و رفع نیازهای حوزه درمان در زابل و ایرانشهر خبر داد.
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان نیز در این دیدار اظهار کرد: بالاترین احترام و ابراز ارادت به امام هشتم، این است که کلام و سیره عملی این امام بزرگوار را در جامعه پیاده کنیم.
وی اظهار کرد: اگر به نیت رسیدن به قرب الهی و خدمت به امام علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) خدمتی در جامعه انجام دهیم، بیماری را به‌صورت رایگان ویزیت کنیم و یا آموزش رایگان به کودکان مناطق محروم ارائه دهیم، بهتر توانسته‌ایم در جهت رضای الهی گام برداریم.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از مسئولان خواست تا با برپایی جلسات انس با قرآن، به معنویت‌افزایی هرچه بیشتر در جامعه کمک کنند.

انتهای پیام

captcha