مصر، میزبان مسابقات قرآنی و ورزشی در رمضان امسال
کد خبر: 3714285
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

مصر، میزبان مسابقات قرآنی و ورزشی در رمضان امسال

بین الملل - رمضان امسال مسابقات قرآنی و ورزشی در بیشتر استان‌ها و شهرهای مصر به همت وزارت ورزش و جوانان، وزارت اوقاف و دانشگاه الأزهر برگزار می‌شود.

 مصر، میزبان مسابقات قرآنی و ورزشی در رمضان امسال

به گزارش خبرگزاری قرآن ایکنا به نقل از الیوم السابع؛ دکتر ایمن عبدالمنعم، استاندار سوهاج مصر از آغاز مسابقات قرآنی - ورزشی در 150 مرکز ویژه جوانان در این استان خبر داد. وزارت ورزش و جوانان این کشور در ماه رمضان سال جاری با همکاری «کاخ فرهنگی سوهاج» سعی دارد به طور همزمان مسابقات ورزشی و فرهنگی - اجتماعی را در تمام ورزشگاه‌ها و مراکز ویژه نوجوانان برگزار کند.

ایمن عبدالمنعم افزود مسابقات ویژه ماه رمضان در 150 مرکز و در سطح استانی برگزار می‌شود که در کنار آن، رقابت‌های قرآنی به صورت حفظ کامل، حفظ 15 جزء و حفظ 7 جزء برقرار خواهد بود.

وی افزود: مسابقات حفظ قرآن با همکاری وزارت اوقاف و دانشگاه الازهر برگزار می‌شود و در پایان ماه رمضان، برگزیدگان معرفی و در مراسم باشکوهی از آنها تقدیر می‌شود.

این مسئول مصری تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرائی و ارگان‌های محلی موظف هستند با مسابقات و محافل رمضانی بیشترین همکاری را داشته باشند؛ این مسابقات فرصت خوبی برای جوانان است تا استعدادهای ورزشی – قرآنی آنها کشف و در آینده از آنها به عنوان نمایندگان شایسته حمایت شود.

یادآور می‌شود، مسابقات قرآنی - ورزشی در اغلب شهرها و استان‌های مصر برپا و با استقبال مواجه است.

انتهای پیام

captcha