اجلاسیه تبیین شعار «حمایت از کالا ایرانی» در زاهدان برگزار شد
کد خبر: 3714294
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

اجلاسیه تبیین شعار «حمایت از کالا ایرانی» در زاهدان برگزار شد

گروه اجتماعی- اجلاسیه تبیین شعار سال 97 تحت عنوان «حمایت از کالا ایرانی» صبح امروز، 24 اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از فرماندهان سپاه، مدیران ادارات و شرکت‌های تولیدی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار شد.

اجلاسیه تبیین شعار «حمایت از کالا ایرانی» در زاهدان برگزار شد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، اجلاسیه تبیین شعار سال 97 تحت عنوان «حمایت از کالا ایرانی» صبح امروز، 24 اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از فرماندهان سپاه، مدیران ادارات و شرکت‌های تولیدی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار شد.
سرهنگ رضا لطیفی، جانشین سپاه سلمان در امور اقشار استان در این مراسم بیان کرد: شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شود، صرفاً یک شعار نیست، بلکه یک فتوای شرعی است و باید تأثیر آن در عملکرد ما روشن و قابل ملاحظه باشد.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند، به این معنا که این شعار، دغدغه همه ما در هر کسوت و جایگاهی که هستیم، باشد. ما به‌عنوان بسیجی و دیگران در هر لباسی، باید خود را نسبت به تحقق این شعار مسئول بدانیم.
جانشین سپاه سلمان در امور اقشار استان اظهار کرد: ما در درجه اول باید کالای استان و سپس کالای تولید داخل را مورد حمایت قرار دهیم و این موضوع را فرهنگسازی کینم. باید روی تولیدات داخلی کشورمان تعصب داشته باشیم و نگذاریم مورد غفلت واقع شوند.
وی افزود: مصرف کنندگان عمده، نظیر رده‌های نظامی، انتظامی، ادارات، سازمان‌ها و بیمارستان‌ها نیز می‌توانند با تهیه اقلام ایرانی به‌شکل عمده، تا حد زیادی در حمایت از کالای ایرانی و رونق اقتصاد داخلی تأثیرگذار باشند.
لطیفی همچنین از تولید کنندگان ایرانی خواست تا همت خود را به کار گیرند و کالای با کیفیت ایرانی تولید کنند تا مورد رضایت مصرف کننده قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha