حمله ارتش اسرائیل به امدادگران غزه
کد خبر: 3714297
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

حمله ارتش اسرائیل به امدادگران غزه

گروه بین‌الملل ـ ارتش اسرائیل یک مرکز پزشکی وابسته به وزارت بهداشت فلسطین در شرق اردوگاه بریج واقع در نوار غزه را هدف قرار داد.

حمله ارتش صهیونیستی به امدادگران در غزه

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری قدس نت؛ اشرف قدرة سخنگوی رسمی وزارت بهداشت فلسطین با اعلام این خبر تصریح کرد: نیروهای رژیم اشغالگر با بمب های‌گازی به یک مرکز پزشکی در شرق بریج حمله کردند که این حمله به مجروح شدن چهار نفر از کادر پزشکی در این مرکز انجامید.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام از سازمان‌های بین‌المللی خواست این تجاوز آشکار را محکوم کرده و به حمایت فوری از مراکز و اتومبیل‌های امدادی در شرق نوار غزه برخیزند. وزارت بهداشت فلسطین همچنین از افزایش شمار مجروحان به 27 نفر خبرداد که چند خبرنگار نیز در میان آنها دیده می شوند.

سربازان رژیم اشغالگر همچنین به یک خودرو امدادی تیراندازی کردند. در همین رابطه کمیته بین‌المللی صلیب سرخ امروز (24 اردیبهشت) از طرف‌های درگیر در راهپیمایی بزرگ بارگشت خواست اقدامات لازم به منظور ممانعت از وقوع زیان‌های جانی در میان شهروندان را انجام دهند.

همچنین خبرگزاری فلسطین الیوم از برداشتن بخشی از حصار فاصل در مرز زمین‎های اشغالی در مرز رفح توسط جوانان فلسطین و ورود به این منطقه خبرداد.

یادآور می‌شود، گروه‌های فلسطینی هم زمان با فرارسیدن روز نکبت(روز تشکیل رژیم صهیونیستی) و افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی با برگزاری بزرگترین راهپیمایی بازگشت بر حق خود مبنی بر بازگشت به سرزمین‌های اشغالی و رفع محاصره نوار غزه تاکید می‌کنند.

انتهای پیام

captcha