رشد و بالندگی کشور در گرو به کارگیری درست ظرفیت ها است
کد خبر: 3714356
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی:

رشد و بالندگی کشور در گرو به کارگیری درست ظرفیت ها است

گروه اجتماعی- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: اگر تمام ظرفیت‌های کشور را به کارگیریم قطعا رشد و بالندگی بیشتری را خواهیم داشت.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سید مجتبی علوی مقدم، امروز24 اردیبهشت، در همایش طلایه داران زکات خراسان‌جنوبی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی چهل سال گذشته موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه اگر امروز استکبار درصدد مقابله با نظام است به دلیل حس استکبارسیتزی مردم است، افزود: امنیت و ثبات، توسعه اجتماعی و اقتصادی بخشی از موفقیت‌های نظام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اگر تمام ظرفیت‌های کشور را به کارگیریم قطعا رشد و بالندگی بیشتری را خواهیم داشت، تصریح کرد: امروز تا رسیدن به ایده‌ آل های نظام فاصله‌های زیادی داریم اما با ایجاد امید در مردم و مبارزه با استکبار به ایده آل‌های مطلوب خواهیم رسید.

علوی مقدم بیان کرد: استفاده از ظرفیت ۱۵ کشور همجوار و معادن و ظرفیت‌های کشور قطعا کشور را به موفقیت‌های زیادی خواهد رساند.

وی بیان کرد: دشمن مردم را از نظام و حرکت رو به جلو نا امید می‌کند و اقدامات موثر نظام را در بین مردم کم جلوه می‌دهد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی اگر افرادی دارای تمکن مالی و ثروت هستند، باید ضمن اعتقاد به پرداخت زکات، خود را بدهکار به جامعه و فقرا بدانند.

علوی مقدم بیان کرد: پرداخت زکات آلودگی‌های مال را از بین می‌برد لذا اگر پرداخت زکات تلاش داشته باشیم، نباید هیچ فقیری در جامعه وجود داشته باشد.

وی یادآور شد: انتظار داریم تمامی مدیران دستگاه‌ها ضمن هماهنگی با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در موضوع مهم زکات ورود پیدا کنند.

 انتهای پیام

captcha