آزادسازی زندانیان با همکاری مؤسسه‌های اقتصادی در ماه رمضان
کد خبر: 3714365
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱
رزم‌حسینی اعلام کرد:

آزادسازی زندانیان با همکاری مؤسسه‌های اقتصادی در ماه رمضان

گروه اجتماعی - استاندار کرمان گفت: امیدواریم، ترتیبی دهیم تا در ماه مبارک رمضان زندانیان جرائم غیر عمد استان از زندان آزاد شوند، بنابراین نام 11 مؤسسه اقتصادی در اختیار ستاد دیه قرار می‌گیرد تا اقدامات لازم برای آزادسازی آنان انجام شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان دیروز دوشنبه، 24 اردیبهشت در دیدار با اعضای ستاد دیه استان کرمان گفت: امیدواریم، ترتیبی دهیم تا در ماه مبارک رمضان زندانیان جرائم غیر عمد استان از زندان آزاد شوند، بنابراین نام 11 مؤسسه اقتصادی در اختیار ستاد دیه قرار می‌گیرد تا اقدامات لازم برای آزادسازی آنان انجام شد.
وی بر پیشگیری از ورود افراد به زندان تأکید کرد و افزود: ستاد دیه استان کرمان باید اقدامات لازم برای پیشگیری از ورود افراد به زندان را انجام دهد.
استاندار کرمان از تدوین سند فرهنگی و اجتماعی در استان کرمان خبر داد و یادآور شد: مؤسسه‌هایی در این سند مشخص شده‌اند که به صورت تخصصی وارد عرصه فرهنگی و اجتماعی شوند.
وی تصریح کرد: تا امروز 32 معین اقتصادی وارد استان کرمان شده‌ که بخشی از کارها در گوشه‌ای از استان را بر عهده گرفته‌اند.
رزم‌حسینی با اشاره به فشارهای بین‌المللی و احتمال افزایش این فشارها در آینده عنوان کرد: حضور مؤسسه‌های اقتصادی و بخش خصوصی در عرصه اقتصاد و توسعه پایدار می‌تواند، راه حل خوبی برای مقابله با این فشارها باشد.
انتهای پیام

captcha