اجرای طرح قرآنی «رحله» در 12 نقطه خوزستان
کد خبر: 3714373
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

اجرای طرح قرآنی «رحله» در 12 نقطه خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول شعب بیت‌الاحزان خوزستان از اجرای طرح رحله در 12 نقطه استان خوزستان خبر داد و گفت: موضوع طرح رحله حفظ تقریباً چهار جزء قرآن کریم(جزء 30 و سوره بقره) است که طی دو ماه و به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

اجرای طرح قرآنی «رحله» در 12 نقطه استان خوزستان (آمـــــــاده)
حمیدرضا شفیعی، مسئول شعب بیت‌الاحزان استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از اجرای طرح رحله در 12 نقطه استان خوزستان خبر داد و گفت: اهواز، امیدیه، دزفول، سوسنگرد، ماهشهر و آبادان (دو نقطه) برخی از این شهرها هستند.

وی اظهار کرد: موضوع طرح رحله حفظ تقریباً چهار جزء قرآن کریم(جزء 30 و سوره بقره) است که طی دو ماه و به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

شفیعی افزود: علاوه بر این «حفظ یک ساله» طرح دیگری است که در دو مدرسه آبادان و سوسنگرد ویژه آقایان اجرا می‌شود و مهلت ثبت‌نام در این طرح تا پایان اردیبهشت است.

مسئول شعب بیت‌الاحزان استان خوزستان گفت: ثبت‌نام در این طرح‌ها از طریق سامانه بیت‌الاحزان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: طرح دیگر مؤسسه بیت الاحزان، حفظ تخصصی روزانه (دو ساله) قرآن کریم ویژه بانوان است که شعبه رامهرمز تنها مجری آن در خوزستان است. سایر کلاس‌ها در حوزه آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ، صوت و لحن قرآن کریم و ... است که در قالب دوره‌های تابستانه در مؤسسات برگزار می‌شود.

شفیعی در پایان از راه‌اندازی شعب جدید بیت‌الاحزان در ماهشهر، شادگان و آبادان خبر داد.

انتهای پیام

captcha