مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم خوانسار برگزار می‌شود
کد خبر: 3714414
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم خوانسار برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار گفت: مرحله شهرستانی دوره چهل و یکم مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان خوانسار به میزبانی آستان مقدس امامزاده احمد(ع) خوانسار برگزار می‌شود.

مرحله شهرستانی دوره چهل و یکم مسابقات سراسری قرآن کریم خوانسار برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حسن عمادی اظهار کرد: در راستای ترویج و نشر قرآن کریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته، مرحله شهرستانی دوره چهل و یکم مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان خوانسار با حضور قاریان، حافظان و فعالان قرآنی شهرستان خوانسار برگزار می‌شود.
وی افزود: در همین راستا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این دوره از مسابقات به میزبانی آستان مقدس امامزاده احمد(ع) خوانسار و به مدت دو روز در روزهای 24 و 25 اردیبهشت‌ماه در دو بخش خواهران و برادران ویژه بزرگسالان برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار ادامه داد: این مسابقات با حضور 100 نفر در رشته‌های حفظ، ترتیل‌خوانی، قرائت، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود که در پایان نفرات برگزیده هر بخش برای شرکت در مرحله استانی به اداره امور قرآنی اداره کل معرفی می‌شوند.
انتهای پیام

 

captcha