دانش‌آموزان البرزی معتکف می‌شوند
کد خبر: 3714416
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

دانش‌آموزان البرزی معتکف می‌شوند

گروه معارف- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: در ماه مبارک رمضان اعتکاف دانش‌آموزی با عنوان «اعتکاف فرزندان رمضان» در این استان برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان البرزی معتکف می‌شوند

مسعود مهران‌نیا در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: این برنامه معنوی - آموزشی با عنوان «اعتکاف فرزندان رمضان» برای دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس البرز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این برنامه چند سال متوالی است که در البرز برگزار می‌شود، یادآور شد: اعتکاف دانش‌آموزان به مدت سه روز برگزار خواهد شد.
این مسئول بیان کرد: این برنامه مهم از سوی اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل و سازمان دانش‌آموزی البرز برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
مهران‌نیا گفت: در این مراسم معنوی دانش‌آموزان سال آخر متوسطه دوره اول و سال اول و دوم متوسطه دوره دوم شرکت می‌کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ابرازکرد: برنامه‌های متعددی در این مراسم اجرا می‌شود که هر گروه یک مربی و یک سرگروه دارند که به دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را می‌دهد.
وی استفاده از ظرفیت روحانیون در مراسم معنوی اعتکاف، برگزاری حلقه‌های بصیرتی، پاسخگویی به سؤالات دینی و شبهات مذهبی نوجوانان و جوانان و مهارت خویشتنداری، برنامه‌های عبادی، سخنرانی، ختم قرآن و برنامه‌های فرهنگی- تربیتی را از جمله برنامه‌های اجرایی اعتکاف دانش‌آموزی برشمرد.
انتهای پیام./

captcha