نمایش «سحر عاشقی» از جاجرم به جشنواره تئاتر دانشجویی ققنوس کشور راه یافت
کد خبر: 3714591
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

نمایش «سحر عاشقی» از جاجرم به جشنواره تئاتر دانشجویی ققنوس کشور راه یافت

گروه فرهنگی-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم از راهیابی نمایش خیابانی«سحر عاشقی» کاری از گروه ققنوس انجمن هنر های نمایشی شهرستان جاجرم به جشنواره تئاتر دانشجویی ققنوس کشوری خبرداد.

نمایش «سحر عاشقی» از جاجرم به جشنواره تئاتر دانشجویی ققنوس کشور راه یافت

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمد رضا پور رجب، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم اظهارکرد: این نمایش به نویسندگی میثم سرآبادانی و کارگردانی مهدی فخرانی تولید شده که در سومین جشنواره استانی ققنوس هم مقام نخست این جشنواره را کسب و به مرحله کشوری این جشنواره که در تهران برگزار می شود، راه پیدا کرد.

وی ادامه داد: مهدی فخرانی، علی آزمون ، مجتبی عابدی، محمدعلی ادهمی،  مهدی میرزاجانی و سجاد حیدر در این نمایش نقش آفرینی می کنند و محبوبه آقایی ، شمس علی زیبایی ، ملازاده ، علی میرابی ، مهدی شوقانی ، علی زیبایی از عوامل اجرایی این نمایش می باشند.

پور رجب افزود: نمایش مذکور که به جشنواره کشوری تئاتر خیابانی دانشجویی ققنوس راه پیدا کرده و متولی این جشنواره بسیج دانشجویی می باشد از جمله نمایش های است که مضامین اخلاقی خوبی دارد.

وی عنوان کرد: این نمایش داستان فردی است که از گذشته سیاه خود دست کشیده و به درگاه خداوند متعال پناه آورده ولی بواسطه دوست خطاکار خود در معرض لغزش دوباره قرار می گیرد و حوادثی را رقم می زند.

captcha