مبلغ جهادی در کوچکترین رفتار و گفتار خود به طور کامل مراقب باشد
کد خبر: 3714601
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
علیدادی‌سلیمانی:

مبلغ جهادی در کوچکترین رفتار و گفتار خود به طور کامل مراقب باشد

گروه اجتماعی - امام جمعه کرمان گفت: مبلغ جهادی یعنی فردی که به طور جهادی و بدون توجه به زمان، کار جهادی انجام دهد و در کوچکترین رفتار و گفتار خود به طور کامل مراقب باشند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان دیروز سه‌شنبه، 25 اردیبهشت در همایش روحانیون استان کرمان با عنوان گفتمان ولایت با موضوع حوزه انقلابی، روحانی انقلابی و مبلغ جهادی در سالن سرو کرمان گفت: جمهوری اسلامی یک اصل است لذا با تمام وجود و از عمق جان اگر به جمهوری اسلامی معتقد باشیم در هر چالشی پیروز می‌شویم.
وی با تأکید بر اینکه یکی از ارکان جمهوری اسلامی ولایت فقیه است افزود: اینکه امام راحل(ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد موضوعی بسیار جدی است.
امام جمعه کرمان بیان کرد: مدیریت اسلامی فصل‌های مختلفی دارد و یکی از فصل‌های آن ماه رمضان و مدیریت انسان از درون است.
وی با اشاره به داشتن احساس مسئولیت در انجام امور افزود: باید طوری کار کنیم که مزد واقعی را دریافت کرده باشیم و بدانیم چطور در پیشگاه خداوند خود را ارزیابی کنیم.
امام جمعه کرمان تصریح کرد: مبلغ جهادی یعنی فردی که به طور جهادی و بدون توجه به زمان، کار جهادی انجام دهد و در کوچکترین رفتار و گفتار خود به طور کامل مراقب باشند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تأکید کرد: رعایت تقوا در همه جنبه ها و زمینه های زندگی نخستین درس و کار اصلی اقشار مختلف جامعه و روحانیت است.
انتهای پیام

captcha