اعلام ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3714636
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

اعلام ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در سیستان‌وبلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌‍وبلوچستان گفت: برپایی جلسات جزء خوانی قرآن، کرسی‌های تلاوت، سلسله نشست‌های تفسیر قرآن و مسابقات فرهنگی_قرآنی از جمله برنامه‌هایی اجرایی در ماه مبارک رمضان است.

اعلام ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در سیستان‌وبلوچستان

عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌‍وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان، ویژه‌برنامه‌هایی با هدف ایجاد فضای معنوی در جامعه برنامه‌ریزی می‌شود که از جمله محافل جزء‌خوانی قرآن کریم است.
وی اظهار کرد: برپایی جلسات جزء‌خوانی قرآن در مسجد جامع زاهدان که همه روزه بعد از نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می‌شود، از جمله این برنامه‌هاست که به‌صورت زنده از شبکه استانی هامون نیز پخش می‌شود.
مشاور امور قرآنی نماینده ولی فقیه در استان افزود: جلسات جزء خوانی قرآن همچنین هر شب، بعد از افطار با حضور قاریان ممتاز استانی در تالار اشراق مجتمع فرهنگی و هنری اداره‌کل ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: سلسله نشست‌های تفسیر قرآن کریم توسط آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان نیز هر شب، ساعت 21 در مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان شهید بهشتی این شهر برگزار خواهد شد.
صفدری بیان کرد: برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در شهرستان‌های مختلف، اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوعات مرتبط با ماه مبارک توسط انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نیز مسابقات «قرآن و نهج البلاغه» از صدا و سیمای استان، از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.
رئیس انجمن قرآن زاهدان افزود: نمایشگاه قرآن و عترت نیز در این ماه مبارک در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برپا خواهد شد که در آن شهروندان می‌توانند قرآن‌های فرسوده و مستعمل را تحویل داده و همچنین مصحف نو دریافت کنند.

انتهای پیام

captcha