امشب؛ پایان مسابقات بین‌المللی قرآن اردن/ اعلام نتایج جمعه
کد خبر: 3714706
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

امشب؛ پایان مسابقات بین‌المللی قرآن اردن/ اعلام نتایج جمعه

گروه مسابقات ـ بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ویژه آقایان در کشور اردن، عصر امروز در شهر امان به کار خود پایان می‌دهد.

آغاز مراسم اختتاميه بیست و ششمین دوره مسابقات بين المللي قرآن کریم اردن

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری قرآنی قاف؛ در این دوره از مسابقات، 32 کشور از سراسر جهان در دو رشته حفظ و قرائت شرکت دارند و کمیته داوران این مسابقات متشکل از کشورهای اردن، مصر و سوریه است.

گفتی‌ است، پیمان ایازی، نماینده ایران در رشته حفظ کل قرآن این مسابقات است که روز یکشنبه به سؤالات کمیته داوران پاسخ داد. سؤالاتی که از نماینده کشورمان در این مسابقات پرسیده شد شامل آیه ۲۶۱ به بعد سوره مبارکه بقره، آیه ۳۱ به بعد سوره مبارکه انعام، آیه ۱۶ به بعد سوره مبارکه رعد، آیه ۸۸ به بعد سوره مبارکه شعراء و آیه ۴۹ به بعد سوره مبارکه فصلت بود.

آیین اختتامیه و اعلام نتایج این مسابقات روز پنجشنبه، 27 اردیبهشت برگزار شود. این مسابقات یک مرحله‌ای است و از هر شرکت‌کننده پنج سوال پرسیده می‌شود و امسال برای نخستین بار قبل از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود، بیست و ششمین دوره مسابقات بين المللي قرآن کریم اردن، شامگاه شنبه (22 اردیبهشت) طی مراسمی در مرکز فرهنگی وابسته به مسجد «ملک عبدالله اول» اردن و با حضور عبدالناصر ابوالبصل، وزیر اوقاف این کشور آغاز شد.

انتهای پیام

captcha