850 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مساجد البرز اعزام می‌شوند
کد خبر: 3714718
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

850 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مساجد البرز اعزام می‌شوند

گروه فرهنگی- مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان 850 مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینیه‌های البرز اعزام می‌شوند.

850 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مساجد البرز اعزام می‌شوند

امید سبزعلی در گفت وگو با ایکنا از البرز به اعزام 850 مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینیه‌های استان البرز اشاره و اظهارکرد: این اعزام‌ها در راستای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.
وی گفت: این مبلغان با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی از قبیل سخنرانی به منظور تشریح و تبیین فضلیت ماه مبارک رمضان، کرسی تلاوت و محفل انس با قرآن‌کریم، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و بیان احکام دینی به مساجد و فضای معنوی ماه رمضان رنگ و بوی ویژه‌ای می‌بخشند.
این مسئول ادامه داد: همچنین تبلیغات اسلامی با بهره‌گیری از توان 100 موسسه و باهمکاری اتحادیه موسسات قرآنی، 15 محفل انس با قرآن کریم را در مساجد و حسینیه‌های این استان برگزار می‌کند.
سبزعلی، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و استقرار روحانی در پارک‌ها به منظور بیان احکام و رفع ابهامات دینی را از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در راستای بهره‌گیری هرچه بهتر از فیوضات معنوی این ماه مبارک عنوان کرد و گفت: با توجه به استقبال خوب مردم از مساجد و حسینیه‌ها در این ماه مبارک تبلیغات اسلامی با بهره‌گیری از توان تبلیغی روحانیون تلاش می‌کند تا این برنامه‌ها را از لحاظ کمی و کیفی بهتر از سال گذشته اجرا کند.
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی و تقویت بنیه اعتقادی مسلمانان است و هرچه برنامه‌های فرهنگی دینی در این ماه مبارک با کیفیت بیشتری برگزار شود به همان میزان می‌توان در تحول فرهنگی استان و جذب مخاطبان به اسلام و آموزه‌های ارزشمند آن اثرگذار بود.
انتهای پیام./

captcha