ساخت ۳۷ درصد مدارس توسط خیرین/فعالیت 1000 خیّر مدرسه‌ساز بین‌المللی
کد خبر: 3714762
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
حافظی مطرح کرد:

ساخت ۳۷ درصد مدارس توسط خیرین/فعالیت 1000 خیّر مدرسه‌ساز بین‌المللی

گروه فرهنگی ـ رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور از فعالیت هزار خیر بین‌المللی در کشور خبر داد و گفت: درصد مدارس کشور توسط خیرین احداث شده است.

ساخت ۳۷ درصد مدارس کشور توسط خیرین/فعالیت 1000 خیّر مدرسه‌ساز بین‌المللی

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا حافظی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور، در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز لرستان، که امروز چهارشنبه،  ۲۵ اردیبهشت در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: در حال حاضر ۶۵۰ هزار خیر و هزار نفر در خارج از کشور عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز هستند.
وی تصریح کرد: در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان از حرکت خیرین را امری مبارک نام نهاده‌اند.
حافظی از حاج اکبر ابراهیمی به‌عنوان یکی‌از مصادیق خیرین مدرسه‌ساز نام برد و افزود: این خیر، چهارده مدرسه به نیت ۱۴ معصوم، ۷۲ مدرسه به نیت ۷۲ شهید کربلا ساخته است و به گفته خود تا آخر عمر مدرسه خواهد ساخت.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: همه کسی نمی‌تواند در این امر مشارکت کند، زیرا شرط و لازمه حضور در جمع خیرین مدرسه‌ساز، حلال بودن مال است کمااینکه دشمنان ما در مقابل دانش کشور ما زمین‌گیر هستند.
حافظی با بیان این مطلب که ما هرچه داریم از آموزش و پرورش داریم، عنوان کرد: به نمایندگی ۶۵۰ هزار خیر، دست معلمان را می‌بوسم.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به این‌که مجمع خیرین مدرسه‌ساز بیشتر از دولت مدرسه ساخته‌ است، اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا گفته است که به دلیل مشکلات اقتصادی در آمریکا توانایی ساخت یک مدرسه را نداریم‌
وی در پایان گفت: بیش‌از۳۷ درصد کل مدارس کشور با همت خیرین احداث شده است.

انتهای پیام

captcha