مخالفت با هوای نفس کلید رمز شکوفایی استعدادهای انسان است
کد خبر: 3714859
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

مخالفت با هوای نفس کلید رمز شکوفایی استعدادهای انسان است

گروه معارف- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مخالفت با هوای نفس کلید رمز شکوفایی استعدادهای انسان است.

به گزارش ایکنا از  خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز 25 اردیبهشت، در جلسه درس اخلاق مدیران کل دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: بدترین و زشت ترین فساد اخلاقی و سقوط انسانیت را در جامعه غربی می توان دید.

 مخالفت با هوای نفس کلید رمز شکوفایی استعدادهای انسان است

وی بیان کرد: اینکه سرنوشت بشر بر سر دو راهی نفس و خدا تعیین می شود اما متاسفانه انسان‌ها خدا را از گردونه زندگی خود خارج کردند و در عوض خداوند نیز آنها را به فراموشی خودشان دچار کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اشغال 70 ساله فلسطین و قبله اول مسلمانان توسط رژیم نامشروع صهیونیسم، افزود: انگلیس با دروغ فلسطین را سرزمین بدون بشر نامیده در حالی که فلسطین جزو نقاط اصلی تاریخ بوده و هرگز بدون جمعیت نبوده است.

 

 

عبادی با بیان اینکه مخالفت با هوای نفس کلید رمز شکوفایی استعدادهای انسان است، تصریح کرد: هوای نفس باعث می ‌شود که انسان مانند یک حیوان به دنبال غرایض باشد لذا باید از هوای نفس بیرون بیاییم تا به مراتب عالی انسانی دست یابیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان یک بهار و دعوت الهی است، یادآور شد: باید در این ماه رحمت و مغفرت از هوای نفس و اندیشه‌های فاسد که موجب غرق شدن انسان می شود دوری کنیم.

 

انتهای پیام

captcha